Ordinær UL neste uke .......

Mammatoo

Glad i forumet
For dere jenter!!

Rennie ¤Mosepjusk¤
MissAugust 
mrria
Evita!
***Sommerbaby***       GledeSprederen mamatina
augustina
debbie91
Er dere spente?

JAA!! Veldig spent og litt nervøs.. Vært på en UL i uke 11 men da fikk vi ikke se så mye annet enn at hjertet banka for var da på UL hos gynekolog som skulle sjekke hvorfor je blødde.. D var en bit av morkaka som var foranliggende- håper den har flytta seg nå Vil så gjerne se en liten sprellende krabat som har d bare bra:) og vi håper å få se kjønn!

Ja!! ;) gleder meg til å se knøttet-og veldig spent. Håper inderlig at alt er bare bra- og nysgjerrig på om vi får til å se om det er en lillesøster eller bror på vei! ;)

Masse lykke til me Ul :D

Har ikke ordinære ul før 7mars. Men skal på privat ul nå til tirsdag. Så blir vel igrunn det samme siden jeg får vite det samme da som ordinære ul. Både gruer og gleder meg, men skal bli godt og se hvordan det står til der, og evt kjønn :D

Lykke til til dere andre, blir spennende! :)

Lykke til til dere som skal på ul:)

ja gleder oss veldig til å se bøllefrøet vårt igjen, var på tidlig ul i uke 12.Lurer på om det er en bror eller ei søster der.

Jeg kan ikke beskrive hvor spent jeg. Har en liten anelse om at vi venter ei lita jente, skal bli morro og se om det stemmer om nurket ikke er sjenert :P

Back
Topp