Ordinær UL idag og vi venter.......

closetta

Flørter med forumet
ei lita jente :) For en lykke og en bonus og ikke minst hun er frisk <3 Noe vi er evig takknemlig for,storebror er født alvorlig syk! <3

Så der stemte ringtest,kinesisk fødekart osv.. Formen er SUPER og plagefri så jeg var overbevist om at det var gutt denne gang også ;)

Føler det er 100 kilo som er tatt av skuldrene mine og jeg har ikke gjort annet enn å stråle om kapp med sola idag :D :D

Flere som har vært på UL og fått vite kjønn ennå?? OG om alt er bra?? :) :)

Så flott å høre at alt var bra, og gratulerer så mye med en jente i magen!!!emoticon Vi har vært på UL,men ville ikke vite kjønnet..Men nesten så jeg angrer,er så nysgjerrig

Skulle ønske jeg klarte å la vær,men jeg klarer det bare ikke ;) Måtte bare vite det!!

Det skjønner jeg godt!! :) 

vært på ul i dag.alt sto bra til med den lille.vi ville ikke vite kjønn,men ska inn at den 16juli

Jeg var på ordinær ultralyd i går, og kan endelig senke skuldrene og vite at alt er bra med den lille :) Jeg fikk beskjed om at hun ikke kunne se en gutt, men at hun ikke med 100% sikkert si at det var en jente. Så jeg er kjempe spent på om det faktisk er ei lita pie jeg går rundt i :)

Gratulerer så masse med ei lita pie, og skjønner veldig godt at det er en lettelse at hun er frisk :0) Kos dere masse videre i svangerskapet.

Så godt at alt sto bra til i magehuset. Og så stas med ei lita jente:) Var selv på UL i dag å fikk vite at det bor en liten lillebror i magehuset. Frisk og fin!

Gratulerer med ei lita jente, og at hun var frisk og fin. Har selv vært på UL, og der var ei lita jente som vinka så fint<3 lykke i hjemmet, nå som vi får en av hver:-)>

Så flott at det ligger en frisk lita frøken i magen, gratulerer! Jeg skal på ultralyd til onsdag:-)

Gratulerer så mye med ei frisk lita jente :) Så herlig :)

Jeg skal ikke før om 4 uker.. det er sååååå lenge

Gratulerer me ei lita pie i magen :) Så godt at alt står bra til. Å så deilig å lese om alle dere som har vært og som har fått gode nyheter...   Da kan jeg prøve å ikke grue meg så mye til UL

Hva gruer du deg til Lykka??

Så moro med gutter og jenter i vente og lykke til dere som venter på UL 

Gratulerer med en liten prinsesse i magen <3 Vi var også på ul igår, men fikk ikke vite kjønn, var ikke så lett å se, så hun hadde en formening om hva det var, men ville ikke si det, siden det var usikkert. Terminen min ble plutselig flyttet 2 uker også, så jeg gikk frå septembertermin til oktobertermin :) 

Oi! 2 uker faktisk!! Jeg ble flyttet en dag tilbake  Det ble også storebror...

Det er veldig koselig med en av hver,en bonus rett og slett og er fornøyd med det :)

Skal du ha ekstra UL for å se kjønn nå da?

Jeg skal på 3d på sykehuset om 10 uker så da får vi se en gang til hva det blir,men holder en knapp på jente for jeg har vært på 2 ultralyder der de har vært 100% sikre.. Men jeg var 100% sikker på at det var gutt

Så bra å høre:)!!

Her tror de det sjuler seg ei lita jente, men skal bli spennende å se på ultralyd om 2 uker om det stemmer:)

Fortsett å strål over dne store fine gleden dere har fått :D

Back
Topp