Ordinær UL i uke 17... Liker IKKE! Noen andre?

lilleloppe

Andre møte med forumet
Ja nemlig. Fikk EGENTLIG time den 29.06, men den har nå blitt flyttet til den 25.06, deretter til den 22.06 og nå da den 15.06, grunnet manko på jordmødre igjennom hele juli. 

SÅÅ surt! Da er jeg kun 17+5 jo.. Er ikke det type SUPER tidlig? Vil jo se mest mulig, og ikke minst BEST mulig. Andre som har fått vel tidlige O-UL? 

Gleder meg selvfølgelig som en gal uansett, og hvis de NÅ hadde ringt, og sagt jeg kunne fått time 1 juli, kan det nok hende jeg ikke kunne ventet likevel. :-) 

Du får nok sett alt du skal allikevel. Vi var i uke 12, og allerede da så jo ungen helt ferdig og fin ut Og kjønn kan du jo også se i uke 17, så tror nok du kommer til å få sett alt du vil

eg har ordinær utralyd time 6/7, då e eg 19+6 =) Så føle at d e så lenge t, men veldig glad for eg fekk seint for då får eg skikkelig bilde også e an jo større då :P 
Stress då at dei flytte timen så mye. Håpe ikke dei gjær d me min time :P hehe.
Du konne jo bestilt en 3D time seinare i ront uke 26-30 så får du skikkelig fine bilde =) d he eg tenkt å gjær =)

Jeg var på UL i dag og satt til å være 17 + 5 og der var det lett å se alt..
Og viktigst av alt legen som tok UL så det hun trengte=)

Jeg hadde ordinær UL i uke 17 med min første. Gikk helt fint det! Fikk sett alt vi skulle:-) Litt værre var det med nr 2, da fikk jeg UL i uke 22, og da strevde de litt mer med å se alt de skulle. Denne gang fikk jeg i uke 19, og syns det ligna mest på min første ul i uke 17. Tenker det går helt fint! :-) Lykke til!

Takk! <3 Da gleder jeg meg EKSTRA masse! <3 

Alt i mellom uke 17 - 20 har jeg hørt er vanlig. Tror nok det går helt fint, selv om det ikke er i uke 18 akkurat :-) Selv har jeg i 19+1. Synes det er sååååå kjedelig å vente så lenge:-(
Var det ikke ei her som skulle allerede i uke 16 da? 

Har på mandag du da? Uke 19 tror jeg er alfa omegas. Men da håper jeg at det ikke har så mye å si. Skal sies at jeg grunnet risikosvangerskap skal ha UL hver 4 uke nå fremover, så da får jeg jo en UL igjen i uke 21, og om vi ikke så evt kjønn, så ser vi det da. ( urg, bitter trøst. For det er en mnd til! hehe.) 

Jeg skal på ordinær UL i uke 17+6, og tenker ikke noe over det.  Det viktigste er at det er over uke 17.  Skulle egentlig hatt i 18+6, men måtte flytte timen pga sambo ikke er hjemme da

lejeg var 17 pluss 6. Så like mye. Ingen forskjell på babyen annet enn en cm eller to. Men det ser ikke du :-)

17+5 eller 18 har jo ingenting å si igrunn..
Du ser ikke mer i 18+5 enn 17+5 :) Så bare slapp av. 
Du får mest sannsynlig se det du vil, med mindre babyen ligger litt feil eller navlesnor osv (ved kjønn osv). Viktigste er at alt er ok, og det får du vite :)

Anbefalt UL er jo mellom uke 17 og uke 20. Så hadde ikke vært redd for det. :) De finner nok det de skal. Og hvis ikke de får sett alt så får du nok en oppfølgingstime. Men her ikke troen på det. 

med første mann var jeg på ul i uke 17. og vi så like mye da, som i dag (uke 19) så du trenger nok ikke beskymre deg:D:D

lykke til:)

Back
Topp