Ordinær ul i morra :) OPPDATERT...

*trinemor*

Gift med forumet
Da var timen overstått, men ikke så veldig opplysende :)

Hun mente jeg bare var 16+2 så det var litt tidlig for å måle alt de skulle + at babyen lå litt dumt (langt nede med hodet ned :)). Kjentes ut som hun skulle på innsiden av beinet der nede med ul-apparatet. Vondt!

Så da blir det ny time om tre uker, 14 september :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

kl 13.30 er det tid for ultralyd og det er jo alltid spennende :)

Er jeg den første her inne på februar?

Kommer bare til å være akkurat 17 uker, så mulig det nesten er litt tidlig. Håper jeg slipper å komme tilbake senere :)

Lykke til!
(Jeg har ikke fått time en gang enda emoticon )

Masse lykke til 
Det blir stas!!!!!

Jeg har ikke fått time enda jeg heller...
Venter og venter 

I morra er det en uke igjen til jeg skal på UL. Jeg er også 17 uker i morra :)

Masse lykke til i morra

Takk, takk :)

Gleder oss veldig, har lyst til å vite kjønnet så håper de ser det :)

Masse lykke til! Spennende når den første her inne på februar skal på UL allerede nå! Da kommer vi andre raskt etter! :D (om en måned-halvannen for min del..)

så spennende :) Får håpe du får vite kjønnet så tidlig da :) Jeg er også 17 uker i morgen og jeg har time neste fredag... Har nedtelling her :)

ååååååhhhh heldige!!! GLEDER meg så vanvittig til ord. UL ...skal dit den 9.sept. Du må poste bildet på den lille da! :D

heldiggris.... skal ikke før 16.sept.... leeeeeeeeeeeeeenge til! :)

jaja, da får du sikkert en ordentlig ultralyd neste gang ;) da ble det bare en liten sniktitt nå, da ;)

Spennende... masse lykke til :) 
jeg skal på tre i september.. første i begynnelsen og de to siste i slutten av mnd med to dagers mellomrom... da er det stor sannsynlighet for å se hva det lille nurket er håper jeg .... " viktig med mange ultralyder " hehe... blir spennende...

Back
Topp