Ordinær UL i morgen!! :) *oppdatert*

HvitSnø

Elsker forumet

Juhuu, endelig tid for ordinør ultralyd! I morgen kl. 9.00 skjer det :) Gleder meg masse til å se hva og hvem som gjemmer seg der inne :) Tenk at M skal bli storebror!!!! :)

Oppdatering: alt var fint på ul!! :) ble satt tilbake 5 dager, så ny termin 6 mai. Veldig uenig i det men... Og i magen gjemmer det seg ei lita jente:)

 
Åååååå! Hold oss oppdatert! Masse lykke til! ;-)
 
Blir spennende!!!! Weee!!!!!! :) :) :) :) :) 

Du må gjeeeeeeeeeeeeeeeeerne sende mld på hvilket kjønn som skjuler seg altsååååå!! Hinthint! He he he!!
 
Oppdatert i første innlegg:)
 
Jeg logget inn her bare for å se om du hadde skrevet i tråden. Så fantastisk gøy! Jeg tippet at det var en jente tidligere. Gratulerer med så mye med en liten lillesøster på vei. :)
 
Så koselig at alt er bra!!!
Kos dere masse videre i svangerskapet!!!....og så ei jente da :)))) <3<3<3
 
Så bra at alt var flott med nurket! ;-) Grattis!
 
Gratulerer med en liten jente i magen :-)
 

Takk, takk alle sammen :)

Er ganske så lykkelig nå :) Jeg må jo ærlig si at jeg nok ønsket meg en jente, så det passet ganske så fint :) 

Er som sagt litt uenig i den terminen, men ellers er alt flott ;) Menstermin hos legen og tidligul-termin er enig med meg så synes dette er litt rart. men forhåpentligvis er lille i magen som storebror og ønsker å komme ut litt før termin og da har det jo ingenting å si :) Er jo bare kjipt hvis en må bli satt i gang!

 
Ååååh, så herlig!!! : D Gratulerer så mye med den lille jenta i magen <3
 
tenk det!
ei lita jente!
Gratulerer så utrolig masse! Å som eg skulle ønske eg viste ka som  skuler seg i magen min!
 


Klesklypa skrev:
tenk det!
ei lita jente!
Gratulerer så utrolig masse! Å som eg skulle ønske eg viste ka som  skuler seg i magen min!

Det forstår jeg godt!!! Men er "bare" 10 uker igjen for deg da;)
 
Graatulerer sååååå mye med ei lita jente i magen :) så utrolig gøy :) 
 
Back
Topp