Ordinær ul i dag <3

frk.vims

Flørter med forumet
Den ble ikke helt som jeg trodde. JM var forsåvidt flink, men hun var veldig usikker... Jeg var inne i 1 time og hun surra noe voldsomt med å finne hjerte:/ mente babyen var såøiten (uke 17+4) så det var vanskelig å se noe som helst.... Når det hadde gått 1 time sa hun at nå hadde hun ikke tid til å lete etter kjønn... Jeg ble kjempe skuffa:/ Alt var bra med babyen, så var veldig lettet over det.

Etter noen minutter med meg selv, så ringte jeg til volvat.. Og jeg fikk time kl 15.00:D Hun brukte nøyaktig 3 minutter på å finne ut at vi skal få ei JENTE til :))) Så nå blir 5 jenter i hus <3

Etter

Vi fikk ikke vite vi heller må vente helt til august for da skal vi på 3D hun på Bærum var veldig nøye men klarte ikke se helt tydelig sa bare at det mulig er jente ååååå jeg vill vite nå Gratulerer med en flott jente i magen stor klem

Gratulerer med jente i magen!
synd at den ordinære ultralyden ikke svarte til forventningene, men godt at du fikk time på Volvat så kjapt :)

Gratulerer med ei lita jente i magen.
Synd når det ikke går som forventet, men godt du fikk en god time hos volvat da :)

Så surt at det va sånn då.. Men gratulera med ei litå jenta i magen:)!!

Kjedelig at det ikke ble som forventet:(

Gratulerer med en liten jente i magen:)

Godt å høre at alt stod bra til med den lille jenta! :-) Jeg synes også at JM på sykehuset ikke imponerte under UL, men fordi jeg i uke 12 hadde vært hos en veldig dyktig gynekolog, gjorde det ingenting så lenge jeg fikk se at babyen hadde det bra.

Back
Topp