Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Er det sånn at det er noe jeg burde spørre om på UL? Har lissom ikke tenkt så mye på det før nå. Dumt å komme på spørsmål etterpå he he,så tips tas i mot med stor takk hvis noen har tenkt etter ul at åååh det ville jeg høre med legen om
Det med morkaka lurer jeg på. Har ul på ahus så er en eller annen lege også derHvis du ikke lurer på noe, er det ikke noe spesielt å ta opp. Jeg spurte ikke om noe. Følte jeg fikk vite det jeg trengte da hun snakket om hva hun så og fortalte om barnet. Det er ikke medisinsk nødvendig å sjekke kjønn, så ikke alle jordmødre som gjør det med mindre du spør. Hvis du lurer på om morkaken er foran eller bak, er dette også noe du kan spørre om.
Om det er lege, jordmor eller en spesialist på fostermedisin som tar ul på deg så kan de fortelle deg det meste du lurer på ifbm ul. Morkaka har jeg opplevd at de forteller om når de tar «rundtur» der inne Når skal du ivei?Det med morkaka lurer jeg på. Har ul på ahus så er en eller annen lege også der
På mandag så litt tid å fundere på håper alt er i orden står på epilipsi medesiner..skal være ufarlige men jeg får tett oppfølging fremoverOm det er lege, jordmor eller en spesialist på fostermedisin som tar ul på deg så kan de fortelle deg det meste du lurer på ifbm ul. Morkaka har jeg opplevd at de forteller om når de tar «rundtur» der inne Når skal du ivei?