Ordinær UL, Greier ikke tro på det hun sa.

MSG93

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Var på ordinær ultralyd i går, temik 6 februar så akuratt 18 uker i går :happy:

Alt sto veldig bra til, spurte hun ang kjønn hun romsterte litt og stoppet, hun frøys bilde så kan skulle se midt i mellom og hun sa ; Det er jente.

Jeg spørs ; hvor sikker er du og hun svarer ; ganske sikker.

Merker jeg blir usikker og nervøs.. Ble ikke det med 1.. Men vi har en gutt fra før og vi håpet og ønsket jo oss jente ( hadde blitt ekstremt glad uansett hva)

Men er nå redd for om jeg kjøper ikke rosa og jente ting osv så kommer det ut en gutt :arghh:

Men jeg så jo det bilde jeg også, kunne ikke se antydning til at den hadde noe i midten var helt slett ( men ikke at jeg er så godt på sånt men)

Har to gutter og får nå jente, stol på jordmor, tenk hvor mange babiser hun har sett. Hadde hun vært i tvil hadde hun ikke slått fast at det var jente på den måten :-)

Seriøst?! Hva er feil med å kjøpe rosa til en gutt i verste fall? :confused005 Hvis det er ditt største problem etter OUL så kan du slapp av gå ut og kjøpe akkurat det du vil og kos deg

Har to gutter og får nå jente, stol på jordmor, tenk hvor mange babiser hun har sett. Hadde hun vært i tvil hadde hun ikke slått fast at det var jente på den måten :)
Ja det jeg prøver å tenke at hun har sett mange, dette er jobben hennes :)

Jeg kunne jo heller ikke se noe og ho flink et godt blink skudd mellom bena så vidt jeg så

Men jeg vet med 100 % at hadde hun sagt det var gutt så hadde jeg ikke tenkt mere på det og slått meg 100 til ro med det med en gang uten å bli usikker :laughing001

Seriøst?! Hva er feil med å kjøpe rosa til en gutt i verste fall? :confused005 Hvis det er ditt største problem etter OUL så kan du slapp av gå ut og kjøpe akkurat det du vil og kos deg
Aldri No feil med å kjøpe rosa til gutt, guttungen her får ting og klær uansett om det er rosa eller dukker :happy:
Jeg ble bare så usikker, men vet at hvis hun hadde sagt gutt så hadde jeg ikke tenkt mere på den saken :laughing001

Aldri No feil med å kjøpe rosa til gutt, guttungen her får ting og klær uansett om det er rosa eller dukker :happy:
Jeg ble bare så usikker, men vet at hvis hun hadde sagt gutt så hadde jeg ikke tenkt mere på den saken :laughing001

Om det hjelper, så har jeg en venninne som fikk beskjed om gutt på 3 ulike ultralyder - og ut kom ei jente :hilarious:
Bestill en ny ultralyd i uke 24 privat hvis du gjerne vil ha en bekreftelse nummer 2, tenker jeg ;)

Spiller det noen rolle da? Stol på henne og kjøp det du synes er jentefarger, eller kjøp de fargene du vil uavhengig av kjønn og la det bli en overraskelse?

Back
Topp