Ordinær ul ferdig :)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Ordinær ultralyd ferdig ;)
Ante ugler i mosen da jeg meldte meg i skranken og de ikke kunne finne meg på noen lister.. Sjekker på pcn og joda jeg har time jeg.
Så vi får beskjed om å sette oss og vente, og etter 15min kommer det en lege Ingen jordmor på jobb på torsdager, det har det ikke vært de siste 20 årene. Så der røk den koselige settinga tenkte jeg.

Legen var i starten veldig få-mælt og "teknisk" men det bedret seg heldigvis etterhvert.
Alt er ihvertfall iorden med den lille, kjønn kunne vi ikke se, legen tok bare en kjapp sveip over og sa h*n lå feil til.. Og bilder fikk vi ikke, da vi var på en maskin uten skriver og legen ikke visste hvordan han skulle lagre bilder for så å føre over på minnepenn. :/

Men, vi får snart en sjangse til, neste kontroll blir 30.mai og fra da av blir det ultralyd ca hver andre uke framover :)
Ny termin er 26.september, 19+3 i dag :) Samme som min mens-termin som jeg gikk bort ifra da tidlig ul sa termin var 3.oktober :P

Håper det går bra at jeg fortsetter å være her inne hos dere, har følt at det er dere jeg har mest til felles med underveis også :) Er dere jeg har blitt kjent med de siste 11 ukene :)
Vi feirer uansett med en god biff-middag i kveld, strålende fornøyd med at alt står bra til der nede i magen min :)

Så flott du fikk se at alt var bra :) Syns absolutt du skal fortsette å henge her ;) Jeg ble også satt tilbake ved tidlig ul så er spent på hva termin blir på mandag ;) Jeg kommer uansett til å ville henge her på oktober :)

Så bra at alt ser fint ut :) koselig med hos middag også. Vi skal ut å spise når vi er ferdig med lamming det skal bli deilig ;)

Så at det stod bra til med den lille i magen :)
Koselig at du fortsatt vil være her inne med oktoberdamene :)

Så bra at alt så fint ut da hvertfall :) og ja, du får selvfølgelig lov til å fortsette å være her inne på oktober :D Det er jo bare koselig at du vil fortsette å være her hos oss :) Klem

Supert at alt er bra hos deg også! :) og som de andre skriver, kjekt at du vil være her inne :) :)

Så bra at alt så fint ut :-) og selvfølgelig kan du fortsatt være på oktober :-) det vil jeg også om jeg blir flyttet frem noen dager :-)

Så bra alt var fint!! Og veldig koselig at du vil henge her inne :)

Så flott du fikk se at alt var bra :) Syns absolutt du skal fortsette å henge her ;) Jeg ble også satt tilbake ved tidlig ul så er spent på hva termin blir på mandag ;) Jeg kommer uansett til å ville henge her på oktober :)
Da blir det spennende med terminsetting ja. Jeg har opplevd begge deler; både at tidlig-ul stemmer mest, og at mens-termin var mest riktig. Legen i går kunne fortelle at det likevel er innenfor feilmarginen de har. På tidlig ul ville en forskjell på kun 1mm gi en uke senere termin. Blir gøy å høre hvordan det gikk med dere på mandag :)

Blir så misunnelig når jeg leser om alle som har vært på ul allerede..!:)
Her blir det 29 mai, eeeevigheter til!
Godt alt så bra ut med den lille:). Kan jeg spørre om hvorfor du får oppfølging hver 2. uke? :) Blir kjekt å få hilse på prins/essen med jevne mellomrom hvertfall:) håper middagen smakte! :) god helg!

Godt at de så bra ut med lille da:) hyggelig at du fortsatt vil henge med oss her;)

Blir så misunnelig når jeg leser om alle som har vært på ul allerede..!:)
Her blir det 29 mai, eeeevigheter til!
Godt alt så bra ut med den lille:). Kan jeg spørre om hvorfor du får oppfølging hver 2. uke? :) Blir kjekt å få hilse på prins/essen med jevne mellomrom hvertfall:) håper middagen smakte! :) god helg!
Jeg blir kontrollert tett fordi jeg har diabetes ;)
Hver 2. Uke er "normen" men om alt utvikler seg normalt og langtidsblodsukker+ fastende. Bl.sukker er fint kan det kanskje holde med hver 3.uke, eller motsatt hver uke om funnene tilsier det.
Med Thale var jeg ikke riktig så ofte som annenhver uke :)
De sjekker vekst, fosterbevegelser (trivsel i magen), blodgjennomstrømningen i navlestrengen, mengde fostervann bl.a :)

Vi skal tilbake 30.mai, det er jo ikke lenge til, kommer til å gå så fort framover nå med vår og straks sommer skal du se. De to-tre ukene før oul gikk skikkelig fort, mye raskere enn uke 8-11 f.eks :) :)

Så bra alt står bra til i magen :)

Godt å høre tiden vil gå fortere..!:) Klør i fingrene for å få sett den lille nå! :):)

Back
Topp