Ordinær UL :D Weeeee :D

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
I dag har vi fått oppsatt time til ordinær UL! :D Den 8. august :D Weeeeee

Flere som har fått time til ordinær UL??

Heldig :)

Her er ikke papirene blitt sent inn en gang.. Blir sent inn i neste uke... Er da i uke 13 :)

Jeg var vel kanskje litt tidlig ute med å bestille første kontroll time :P Hadde time da jeg var 6 uker på vei :P Og jeg har allerede vært en gang hos jordmora og en gang hos legen.

Herlig! 

Jeg skal 21. august 

Jeg har fått 7.aug

Oi, Såpass tidlig ja. Blir nok ikke til å bestille det helt enda her.

Blir vel å bestille når jeg skal til jm den 5. juli!! :) 

legen skulle sende inn papirene på mandag som var,men jeg sa at jeg blir borte i uke 29,30 og 31 så håper på i starten av uke 32 :D

Æ har itj vorre på første kontroll enda, ska itj ivei før på mandag, e da 12+1

Jeg har heller ikke vært på første kontroll, men legen sendte henvisningen etter jeg var på legetime av andre årsaker da jeg var 4+3. Skal 16.august!!!! Can't wait!

Vi har avventet forløpet her, men i dag blir søknaden om fødeplass sendt inn! men jeg måtte være forberedt på sannsynligvis ikke å få plass på Riksen slik jeg ønsker.

Tror ikke legen har sendt inn papirene ennå, har time 28.juni, skal spørre da :-)
Har ikke ringt jordmor for time heller, må på lista for dagens gjøremål i dag!

Gleder meg!!

Jeg har fått time 10 august og fødeplass på Ullevål. Legen ordnet dette etter jeg var der første gangen:)

Jeg går fortsatt å venter på min time i posten...... *utålmodig!!!!!* 

Jeg har fått 6. august. Var til legen på tirsdag, så det gikk kjapt :)

Så kjekt! =)

Spent på når jeg får. Jeg skal til første kontroll den 28, da er jeg nesten 12 uker så rekner med vi ordner papriene da =)
Håper bare jeg får time før den 17. august sånn at sambo får vært med

Jippi, sjekket nettopp posten og der lå timen til ultralyd gitt :D

16 August skal jeg dit, da er jeg så mye som 19 uker. <3 SPENT!!

jupp!! her er ordinær ul 1 august, på bursdagen min :) men skal ha en "tidlig" ul 11 juli.. gleder meg.. :)

Back
Topp