Herlig å lese alle historiene [:D][:D][:D][:D]
Thea bruker ofte slike ord [:)] Kommer selvfølgelig ikke på noen eksempler nå som det er så sent [8D]
Men hun er utrolig flink til å gi komplementer, og si at hun er glad i og elsker den og den [:)]
I dag fortalte hun meg at jeg var bestevennen hennes, sammen med Liam og pappa. Hun forteller meg ofte at hun elsker meg, og de andre i familien som hun da ramser opp
Hun elsker rosa, men liker andre farger også, som blå, lilla, gul, grønn .... [:)][:)][:)]
Jeg var ikke flint til å bruke slike ord som glad i og elsker før jeg ble sammen med sambo. Men Thea utløste så mange følelser, så en kveld jeg hadde lagt henne til å sove, og jeg stod der over sengen hennes og så på henne sove, kom det en bølge med følelser over meg som jeg aldri før hadde kjent maken til. Så der stod jeg da med tårene rennende ned over kinnene og lovet meg selv at jeg ikke skulle la henne være usikker på hvor elsket hun var. Jeg kan ikke huske mine foreldre noen gang fortalte de var glad i meg, så derfor ble dette øyeblikket utrolig sterk. Jeg skal ikke ta på meg hele æren, for dette kommer jo i fra hennes hjerte, men hun vet hvor glad jeg er i henne og jeg vet hvor glad hun er i meg. *å søren jeg får tårer i øynene av å skrive om dette jeg nå* Så for ikke å bli helt hysterisk latterlig her nå, så er det utrolig hvor mange følelser en bitte liten baby kan bringe frem.