Ordet HERREGUD

KineL

Elsker forumet
....mener dere at dette er ett banneord????

Syns absolutt ikke det er ett banneord. Når jeg tenker på bannskap så er det ord som fan,satan,helvete osv osv..

Måtte bare høre.. Virka som flere syns at det er bannskap.

syns ikke det er et banneord

For meg er det et banneord, selvom jeg ikke er overkristen. Det blir brukt i "bannesammenhenger" (om dere skjønner hva jeg mener). I mine øyne er det mangel på ordforråd [;)]

Selv banner jeg aldri (bortsett fra da jeg fødte Maiken [8D] Da bannet jeg sikkert nok for resten av livet...) Ingen av foreldrene mine gjør det, og sa jeg stygge ord som liten fikk jeg kjeft. Likevel får jeg alltid sagt hva jeg ønsker å få fram [:)]

Jeg bruker det ikke i bannesammenheng.. Mere når jeg blir sjokka,fortvilt o.l. Syns det er et ord som brukes til så mangt.

ORIGINAL: KineL

Jeg bruker det ikke i bannesammenheng.. Mere når jeg blir sjokka,fortvilt o.l. Syns det er et ord som brukes til så mangt.

enig med deg, OG syns ikke det er banneord[:)]

enig med kvitre på at det er ett ord som blir brukt i bannesammenheng og mangel på bedre ord.....(men jeg skal ikke si noe, banner selv[8D])

Nope....da går jeg vel å banner hele dagen jeg da,for jeg sier herregud ganske ofte[&o]
Men det er ikke noe banneord i min verden hvertfall..

Nei, herregud det e da ikke bannskap! [:D][8D]

ORIGINAL: Black Beauty

enig med kvitre på at det er ett ord som blir brukt i bannesammenheng og mangel på bedre ord.....(men jeg skal ikke si noe, banner selv[8D])

Enig med BB og Kvitre, men banner selv, prøver å unngå å gjøre det når ungene er tilstede.

For meg er det et banneord. Med mindre man kaller på Gud da[8D] Å det tviler jeg på så mange gjør når de bruker det[;)]

Back
Topp