Orderud saken

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ble litt inspirert av kommentarene på VG sin artikkel om skilsmissen der mange mente de ble utsatt for justismord.

Så hva mener dere, skyldig eller uskyldig?

Jeg vet ikke. Synes bare hele saken har vært helt merkelig. Klarer ikke tro at de er skyldig egentlig, det hele virkelr basert på indisier og forhåndsdømming og jakten på en syndebukk.
Begge to virker jo som intelligente mennesker med samvittighet og omtanke, og dersom de er det så kan jeg ikke tro at kan ha gjort noe slikt.
Men om de er uskyldige, og ikke hadde en finger med i spillet noe sted? Vet ikke.

Jeg stiller meg vel kanskje åpen for begge muligheter. Har vanskelig for å tro det men skal ikke si at de ikke har gjort det.

De jobber for å få saken sin gjenopptatt, så hvis de er skyldige, så virker det veldig rart å bruke masse tid på dette nå som de er ferdige med å sone. De har tross alt mistet mange år av livet sitt.

De jobber for å få saken sin gjenopptatt, så hvis de er skyldige, så virker det veldig rart å bruke masse tid på dette nå som de er ferdige med å sone. De har tross alt mistet mange år av livet sitt.

Jeg tenker litt dette.

Men, samtidig ikke. D er helt umulig å gjette på.

Husker alle de tegna ullsokkvitsene i VG..

Veldig vanskelig sak... Vet ikke helt hva jeg skal tro. Så en dokumentar en gang om andre mulige løsninger på gåten, som privatetterforskeren deres hadde funnet ut av. Det var veldig interessant i hvert fall. Men med tanke på Kirkemos innblanding i saken (hun virker jo ikke akkurat like uskyldig) så tror jeg kanskje dem er skyldige.. Men jeg vet ikke!!

Back
Topp