Orden i sakene eller blir klær og utstyr ofte borte i barnehagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er dere flinke til å merke barnas klær og utstyr som de bruker i barnehagen?
Er personalet i barnehagen flinke til å legge riktig klær og utstyr på rett hylle?
Eller må dere ofte lete etter barnas ting? Forsvinner ting og aldri dukker opp igjen?
 
Sjelden noe forsvinner og ikke kommer til rette igjen, men det har hendt at noen har fått med feil flaske hjem eller at det er noe vi ikke finner, eller at andres klær er i mine barns hyller. De som jobber der er flinke til å hjelpe oss lete, men nå er det mange vikarer og da blir det litt mer rot enn ellers.
 
Alt er merket godt, og ligger i system i bhg. Hender det mangler en sokk eller en tøffel, men det dukker som regel opp igjen :)
 
Varierer jeg pleier å rydde opp litt verre med mannen han sjekker ikke sånn
 
Jeg har stålkontroll på det som er i bhg., jeg merker hver eneste lille sokk. De ansatte er ikke like flinke til å legge riktig noen ganger, men jeg rydder og ser over alt i hyllene til gutta hver eneste dag. :)
 
Lite som forsvinner i bhg. Alt er godt merket og det er orden i hylla.

Når det gjelder hun som går på skolen er det mer som forsvinner og det går nok mer på at hun selv må holde orden, noe som ikke skjer der :hungover:
 
Har merket det meste bortsett fra sokker og tynne votter. Føler jeg har god kontroll og svært sjelden jeg savner noe.
Hender det havner ting i en annen sin kurv e.l,men da kommer det gjerne på rett plass igjen.
Det står en kurv i gangen, hvor ting blir lagt om man ikke vet hvem som eier det. Vi går gjennom jevnlig for å se om noe er vårt :)
 
Merker alt og har full kontroll. Men kan ikke si det om bhg og hvertfall ikke eldste sin avdeling. Der er det alltid noe som er borte, det dukker som regle opp igjen etter maks 1 mnd. Men har mistet flere merkede plagg og dyre spesial solbriller til barn som bruker briller. Barn leker også i gangen så ene dressen er ødelagt pga det. Skal være en bhg for fattige familier og hjelpe til med alt, men det som er borte og ødelagt koster mer enn 1 mnd i bhg.
 
Bhg gikk bra, mye verre på skolen. Der er det mye som har blitt borte.
 
I den Bhg de går i nå er det veldig bra, har aldri mistet noe. I den gamle var det noe hele tiden, veldig slitsomt.
Alt til mine barn er merket.
 
Har hatt barn i barnehage i 9 år. Aldri noe som har blitt borte permanet. Er det noe jeg ikke finner, så dukker det alltid opp.
 
Merker alt, jobber i barnehage selv og vet hvordan det er med ting som ikke er merket.
En ullvott er forsvunnet, har vært vekke ganske lenge så usikker om den dukker opp igjen.
 
Merker alt og det er ingenting jeg savner ihvertfall. Da jeg var høygravid og nå når lillebror er så liten er det stort sett mannen som henter og leverer, så jeg har ikke full kontroll lenger :p men de gangene jeg er innom ser jeg over plassen hans og rydder der..
 
Personlig har jeg ikke mistet så mye til mine to barn, men det er flere andre som har mistet mye. Det er f.eks. nye, dyre sko som blir borte selv om de skal ha vært godt merket. Det er mange av foreldrene som ønsker kamera i garderoben nå, men det er sikkert ikke lov.

Jeg merker det meste av klærne, men det hender at sokker og truser ikke er merket.
 
Har kun merket det som ligger fast i barnehagen av klær. Aldri forsvunnet noen ting. Noen ganger ligger det kanskje noe i nabohylla men ikke noe verre enn det
 
Sjelden det forsvinner ting :) Jeg er nøye på å merke alt :)
 
Så lenge alt er merket med navn, og hyllene blir gjennomgått hver uke, og ryddet så mister en ferre ting.
 
Så lenge alt er merket med navn, og hyllene blir gjennomgått hver uke, og ryddet så mister en ferre ting.
Set er bare tull altså , alt vårt var merket , vi fikk gjennom hver dag og jrg visste hva som var der og ikke.
Men set er ikke alltid barnehagen sin feil at det forsvinner
 
Har aldri merket sokker , men heller aldri blitt borte . Har noe blitt borte , har det dukket opp igjen samme uke. Så hvert veldig fornøyd i bhg . Har jo hvert i bhg hos venner og jeg synes det er mye kaos og hun sier at ting forsvinner hele tiden. Så det er forskjell på bhg også.
 
Back
Topp