Orden i kaoset

gravidsol

April 13 FTW :D
Med barn, merker eg at det er vanskelig å holde huset i stelt og iorden til en hver tid.
Nå er eg gravid igjen og har termin om 7 uker. Har vært sykemeldt siden august med bekkenløsning. Kimberly er i bhg hver dag, så var jo all mulig tid og mulighet til å holde huset i god stand. Men så er det denne energien. Småen er hyperaktiv når hun kommer fra bhg og raser rundt i huset som en virvelvind. Energien trenger eg når ho er hjemme.

Hvordan er det med deres hus? Mer rot og uorden etter at ungene kom i hus?

Egentlig ikke, nå har jeg bare en da, så kanskje enkelt. Men føler det er mer styr når vi har bonusdatter uke :)

Her er det litt kaos til tider, men jeg har lært å leve med det :)

Her er det mer kaos enn orden ja.. Rydder alltid på kvelden, men 5 minutter etter at vi kommer hjem fra bhg så ser det bombet ut her! :P Gleder meg til han begynner å rydde selv :P

Rommet til barna kan jeg rydde hver dag, men på kvelden er det like ille. Jeg er veldig glad i å ja det ryddig, så stua rydder jeg vel hver dag. Fikk barn da jeg var student så det har vært slik hele mitt voksne liv, blitt vant med det ;) ikke slit dere ihjel med å rydde! Bruk heller tid å kose med barnet :)

Her hersker det ingen orden for å si det slik. Det er som dere skriver ryddig det ene øyeblikket, men i det neste ser det ut som en tornado har vært på ferde..... Er nesten nyttesløst å rydde, men det må til noen ganger det også. Blir egentlig ganske frustrert og fortvilet over alt som skulle/burde vært gjort, men som jeg ikke får gjort. Mye stress og styr synes jeg, og vil ikke ha det slik. Er nok like greit å tenke at dette er for en periode, og heller ta noen skippertak og kose meg med guttene mine. Det er nå de er små :love2

Er godt det er flere enn meg som sliter med å holde orden i huset. Er ikke lett å balansere alt sammen i hverdagen.

Back
Topp