Lilla-87 Forumet er livet 4 Mai 2012 #1 Noen med erfaring som vet hvor lang tid de bruker på undersøkelsen? Må sørge for at det klaffer med timen og jobb.:)
Noen med erfaring som vet hvor lang tid de bruker på undersøkelsen? Må sørge for at det klaffer med timen og jobb.:)
Tussen80 Elsker forumet 4 Mai 2012 #2 Har ikke vært på ordinær ultralyd enda men syns å huske at det tar ca 20 min.. Sist så var jeg der leeeenge fordi de fikk ikke målt ordentlig. Måtte ut og spise litt og kommer tilbake for å se om det blei litt lettere.. hehe..
Har ikke vært på ordinær ultralyd enda men syns å huske at det tar ca 20 min.. Sist så var jeg der leeeenge fordi de fikk ikke målt ordentlig. Måtte ut og spise litt og kommer tilbake for å se om det blei litt lettere.. hehe..
Å Åsa80 Betatt av forumet 4 Mai 2012 #3 Jeg kan huske det tok ca 15-20 min. Men vi måtte vente i sikkert 2 timer...... Sånn typisk helseNorge.....!
Jeg kan huske det tok ca 15-20 min. Men vi måtte vente i sikkert 2 timer...... Sånn typisk helseNorge.....!