Ord UL i morgen!!! *Oppdatert*:)))

Amnion

Glad i forumet
og jeg klarer ikke tenke på noe annet i mer enn 5 min av gangen!! uuææææ!! Kommer ikke til å få sove i natt tror jeg..
tenk om ,tenk hvis,rosa,blå, er noe galt osv- gubben sier jeg ikke må ta sorgene på forskudd og jeg tror ikke jeg gjør det heller men en tenker jo på ALLE mulige utfall!!
Hadde nok følt det litt lettere om jeg kunne si jeg kjenner masse bevegelser..
Lurer også på om drømmene vil endre seg litt etter ul..de er jo helt utrolige og ganske slitsomme..
Babyer og exer i hytt og pine! Har jo sett knøttet i full vigør uke 12 men likevel..ååå er så spent! Må være sånn disse Justin Bieber fjortisene har det:)) 

Da er vi hjemme igjen! Jeg har en liten GUTT i magen:)) alt så kjempefint ut og han har den fiiineste ryggraden..<3
Mine mistanker om foranliggende morkake stemte- så der er grunnen for lite bevegelser! Bare så deilig å vite at alt ser ok ut- nå skal han (vi) bare vokse:)
Ikke endring på termin heller, har samme dag som babyverdens kalkulator ga meg!
Nå skal vi feire gubbens bursdag med kake:)
Vi måtte forresten også kjøpe en liten blå strikkadress..sååå liten! sukk..før en vet ordet av det bruker de 43 i sko..

haha. får du tidelig på dagen ihvertfall da?
Sist gang var det helt forferdelig. Jeg måtte ha eksamne først og så løpe til UL. Ikke lett å tenke på eksamen da!

Speinnanes Æ har ul om 15 daga å klare nesten itj å tenk på nå ainna...va i uke 14 å da såg aillt fint ut,men tenke likevel : Einn hvis....men trur nok aillt e bra innerst inn Masse lykke t imårra, d blir stas å få sjå lillebabyn

oi, da skjønne rjeg eksamen ikke ble bare bare:)) tja..jeg har time kl 13. men er en bit å kjøre så litt tid får vi slått ihjel!! Gleder oss!!

Haha- skjønner hvordan du har det. Har det på akkurat samme måte. Helt ellevillt! Dette kommer til å gå kjempe fint. Masse lykke til;)

Haha- skjønner hvordan du har det. Har det på akkurat samme måte. Helt ellevillt! Dette kommer til å gå kjempe fint. Masse lykke til;)

Hihi... Masse lykke til! 

Så spennende :) Lykke til :) Hadde egentlig ultralyd om 3 uker her, men den ble flyttet frem over en uke, så jeg må vente til 30. august :P Kjenner jeg er litt sjalu på alle dere som snart skal inn:)

Så gøy! Gratulerer så mye med gutteskatten! Fra nå av blir det helt annerledes, og mer virkelig, å tenke på den lille i magen!

GRATULERER!!!

Heldige som kan legge alt på is og bare glede dere :-D NYYYT tiden nå :-D

Gratulerer med vel overstått ul og en liten gutt i magen :)

Herlig!

Back
Topp