Ord du ikke kan lese

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Ja det finnes ord som jeg rett og slett leser feil hver gang jeg ser ordet.

Sånn som småttisser, her leser jeg
Små tisser

Og sjokoloadeis,det blir til
Sjokladeis

Har du noen slike ord? Eller sitter jeg alene i denne båten?

Ja, noen ord er gørrleie!

Kuleis for eksempel. Hva er egentlig en ku-leis :P

Hahahaha "sjokladeis!" Nå lo jeg høyt... Overtrøtt sliten mamma som fant et gøy ord... Ler enda.. Omg *flau*

Nei, jeg har et annet problem. Jeg leser ikke hele setninger, jeg flytter blikket nedover og får med meg ordene uten å skikkelig lese dem. Så da er det innimellom at jeg "overlapper" ordene og får ord fra andre linjer inn på samme linjen, så da får jeg masse rare ord hvis jeg er litt kjapp i vendingen :P

Kommer ikke på eksempler i farten, men det skjer oftere enn jeg liker :)

Ja det finnes ord som jeg rett og slett leser feil hver gang jeg ser ordet.

Sånn som småttisser, her leser jeg
Små tisser

Og sjokoloadeis,det blir til
Sjokladeis

Har du noen slike ord? Eller sitter jeg alene i denne båten?
Den der med småttisser sliter jeg skikkelig med. Har ei på fb som skriver det ofte om sine barn, og jeg leser små tisser hver gang. Haha :D tror småttiser med en s hadde vært mye bedre.

Signerer denne! Er en skikkelig koffert tenker ;) hihi

Haha, samme her :P

Var i Tyrkia i sommer. Der så jeg en barneklesbutikk og var overbevist om at den het Penis. Jeg ble helt forskrekka over at de kunne kalle en barnebutikk for det, helt til typen sa at det var Denis det stod på skiltet :P

Leser masse feil innimellom. Spesielt om eg ikkje er 100% med.
Småtisser, runkeeper og mange fleir blir veldig rare :P

Jeg skriver småttiser... Det finnes vel ikke i ordboka?! Uansett tenker jeg at det er en is-endelse, ala noe annet jeg ikke kommer på nå :p Jeg sliter bl.a med boblekar... er mange morsomme ord med dobbelbetydning :)

Har hatt en tendens til å lese ordet tanntekninker som tante-kniker... Tror jeg endelig er kurert, heldigvis. :) Ellers har jeg også slitt med Runkeeper. :)

Har også mange ord som får litt pervers betydning. For noen dager siden så jeg over noen ark fra sambo hadde vært på kurs, husker ikke hva ordet opprinnelig var, men jeg leste hvertfall ereksjon, samme hadde han gjort.
Husker spesielt en historie der vi kjører gjennom "sentrum" her og sambo sier: Thaiorama, høres mer ut som et horehus enn massasjested. Begge lo godt når jeg rettet han og sa det stod Thaiaroma :p

Back
Topp