Oransje utflod

Piggi

Andre møte med forumet
Hei jenter! Både i går og idag har jeg hatt litt oransje utflod. Det er veldig lite, og kun en gang per dag (helst om morningen). Er det noen andre som har opplevd dette? Kjenner jeg er så bekymret for at noe skal være gale. En evneutell SA eller MA? Har ikke noe smerter. Er 7+4 idag.

Ville ringt legen for en sjekk, hvis du ikke har time snart da :) er ikke sikkert det betyr noe :)

Har hatt brunlig og rosa utflod noen ganger hittil, men alt ser i orden ut på ul. Har fått beskjed om at slimhinnene er ekstremt skjøre og at det skal ingenting til for at det kan briste :) Dersom du er bekymret ville jeg hørt med legen

Jeg sniker fra mai-forumet. Jeg har hatt rosa utflod flere ganger dette svangerskapet blant annet i uke 4 og 7/8. Ultralyd har vist at alt er bra, og jeg hører jevnlig på hjertelyden på doppler (er nå 12+3).

Det er ikke unormalt med litt blod eller farger utflod iløpet av svangerskapet. Så lenge det ikke er store blødninger med koagler eller i kombinasjon med magesmerter, så ville jeg nok ikke bekymret meg. Jeg hadde en MA i februar forresten, og da hadde jeg ingen blødninger eller symptomer.

Men dersom du kjenner veldig på bekymringen, så er det godt å ta seg en tur til legen og eventuelt få en henvisning til tul. ❤️

Hei jenter! Både i går og idag har jeg hatt litt oransje utflod. Det er veldig lite, og kun en gang per dag (helst om morningen). Er det noen andre som har opplevd dette? Kjenner jeg er så bekymret for at noe skal være gale. En evneutell SA eller MA? Har ikke noe smerter. Er 7+4 idag.

Hvoran går det ?:)

Gratulerer.

Back
Topp