orange utflod

babylykke25

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
idag oppdaget jeg fikk orange utflod. Er dette normalt? noen andre som har hatt det?

Hmm.. det kan jo bare være litt blod? Husk at det kan sprekke blodårer inni der nå, så med mindre det fortsetter så er det nok ikke noe å beskymre seg for :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kanskje ikke orange men har veldig gul utflod om dagen

Haha, jeg hadde en slik tråd i august - og mange flere andre steder. Hadde helt oransje og knallgul utflod i begynnelsen OFTE. Det kommer fremdeles i perioder. Ingenting å bekymre seg for. Har også hatt småblødninger, men er veldig hoven nedentil så alt fra aktivitet til sex fremkaller dette. Ikke vær redd iallefall. Her er det fremdeles massevis av liv og oransje i ny og ne. :) Gratulerer med graviditeten!

Haha, jeg hadde en slik tråd i august - og mange flere andre steder. Hadde helt oransje og knallgul utflod i begynnelsen OFTE. Det kommer fremdeles i perioder. Ingenting å bekymre seg for. Har også hatt småblødninger, men er veldig hoven nedentil så alt fra aktivitet til sex fremkaller dette. Ikke vær redd iallefall. Her er det fremdeles massevis av liv og oransje i ny og ne. :) Gratulerer med graviditeten!

Har ikkje hatt oransje utflod, men sist gong hadde eg skikkelig neongul i perioda :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp