Orange hår til blondt?

ricke

Elsker forumet
Tok avfarging "bleikemiddel" for at jeg skulle farge håret mitt blondt fra brunt. Men det er nå orange. Tenker å kjøpe en blondfarge for å farge over det hele, men lurer da på hvilken farge som vil passe best så det ikke blir grønt, eller at det forblir orange.

Håper på tips! [:D]

Sånt er svært vanskelig å få til bra selv.. Dra til en frisør du! Det holder ikke bare med èn hjemmebleking til..

Haha, fy søren.. Ei som hadde funnet et 100år gammelt bilde av meg her en dag som er det eneste beviset på at jeg gikk som ei levende gulerot [8D]

Hvis jeg husker riktig så brukte jeg 5000 hos frisøren for å bli helt lys. Og håret var helt ødelagt.

Ville prøvd med garnier nutrisse nr 10 [:)]

Du må gjennom oransje og gulfargen før det blir blondt...

Jeg måtte tilslutt til frisøren.

ORIGINAL: Slick Chick

Sorry språkbruket, men det er en ræva farge! Håret mitt ble blått og det ble ikke lysere.
Den beste er swartzkof ( eller noe sånt) og den heter L1++. Det er det mest solgte innen blondering og funker som et fjell. Den er den sterkeste på markedet.

ORIGINAL: ~StRaToS~

Sorry språkbruket, men det er en ræva farge! Håret mitt ble blått og det ble ikke lysere.
Den beste er swartzkof ( eller noe sånt) og den heter L1++. Det er det mest solgte innen blondering og funker som et fjell. Den er den sterkeste på markedet.

Det er den eneste som funker på mitt hår.. og jeg har vært blond i sikkert snart 10år. Selv frisørene får stortsett ikke like vellykket resultat som når jeg gjør det hjemme med L++

Eneste som funka på meg var striping. Den lyseste farga de har (poly-blonde). Stripa det to ganger, og farga deretter over med vanlig lysblond farge. Håret ble kjempefint det. Har aldri vært til frisør, for det har alltid gått bra hos meg.

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: ~StRaToS~

Det er den eneste som funker på mitt hår.. og jeg har vært blond i sikkert snart 10år. Selv frisørene får stortsett ikke like vellykket resultat som når jeg gjør det hjemme med L++

Eneste som funker her og .Og så er det så billig. På vita så får man hver 5. gratisog de koster 99 kr. 5 pakker for 400 kr.

Tusen takk for tips! Satser på å dra til frysøren sånn for sikkerhetskyld.

Pannekaka.. hehe, ser likhetstrekk på hårfargen, najs [8D][:D]

Back
Topp