Oralsex

BarnIMage

Glad i forumet
Hei.
Flaut spørsmål, men shit au!
Jeg lurer på, er det farlig å svelge spærmen til mannen når man er gravid??

ORIGINAL: Scorp80

ORIGINAL: Lolodi

Tror ikke det. Det er jo ikke noe farlig i den hehe [:)]

Jeg er ikke helt sikker på det... Jeg har blitt ganske rund over magen siden jeg fikk i meg det stoffet haha

Signerer..

Men over til å være seriøs, så tror jeg ikke det er farlig.. Bare ekkelt hehe [;)]

det er bare ekkelt [:'(]

finnes ikke farlig[:D]

Noen hevder faktisk at det kan hjelpe den gravide kroppen å svelge barnefars sæd, for da får kroppen din større aksept for "leietakeren din".
Spesielt om du/dere har mista før....

spørsmålet er vel bare om du orker det[:)]

nei det er de ikke. Har masse protein og egghvitter då [:)].

?

Jeg er ikke helt sikker på det... Jeg har blitt ganske rund over magen siden jeg fikk i meg det stoffet haha

Men over til å være seriøs, så tror jeg ikke det er farlig.. Bare ekkelt hehe [;)]

hehe du kan å få sagt d scorp80[8D]

men nei tror ikke d skal være noe farli[;)]

mannen min sier vi skal opp og teste:-)

Spøk til side. Alle sædceller blir drept i magesyren. Uansett er det ikke noe skummelt i den[:D]

Kjekt at du spør selv om du syns det er flaut.

ORIGINAL: summer82

hehe du kan å få sagt d scorp80[8D]

men nei tror ikke d skal være noe farli[;)]

Tror nok ikke det er farlig nei![;)]

Mens vi snakker om oralsex, så er det vel kun dette som kan være farlig;

"Det er to typer sex som gravide kvinner bør være forsiktige med.

Den ene er oral sex (munnsex). Partneren din bør ikke blåse luft inn i vagina, da dette kan forårsake luftemboli, en blokkering av en blodåre på grunn av en luftboble. Dette kan ha fatale følger både for mor og barn.

Gravide kvinner bør ikke ha sex med en partner som de ikke kjenner. For dersom kvinnen blir smittet av en kjønnssykdom, som herpes, klamydia, kjønnsvorter eller HIV, kan sykdommen smittes videre til barnet.

Dersom legen din oppdager noen signifikante komplikasjoner under graviditeten, vil han eller hun mest sannsynlig advare mot seksuell omgang."

Klikde: http://www.dinside.no/350941/sex-under-graviditeten

Back
Topp