Oralsex

  • Trådstarter Usikkermottaker
  • Opprettet
U

Usikkermottaker

Guest
Hei på alle dere :)

Jeg lurte på hva dere tenker om oralsex.. Liker dere å bli slikket? Jeg er ikke så veldig glad i det, men er usikker på om det er fordi det ikke utføres så bra eller om det rett og slett ikke "passer for meg".... :hungover: Har ingenting i mot å gi en BJ, det er liksom den mottaker-rollen jeg er litt skeptisk til.. Er jeg rar? :hilarious::oops:
 
Jeg liker det ikke. Det har ikke med hvordan det blir utført, men det er noe med varmen og fuktigheten. Føles ikke godt, føles ut som jeg tisser på meg eller noe.
Vi prøvde en gang mens han hadde iskaldt jordbær i munnen, det er den eneste gangen jeg har klart å nyte det. Men det var ikke bare-bare for hans del, og jordbæret ble varmt, så det ble ikke så lenge :wtf:
Blir sikkert prøvd igjen, med isbit eller noe. Men jeg føler ikke noe savn ovenfor det, så stresser ikke.
 
Jeg digger både å gi og motta. Utførelsen har nok litt å si, men som mottaker bør man jo si hva man vil ha mer og mindre av, for begges del.
Ellers er det jo forskjell på folk da. Ikke alle er like seksuelle av seg, rett og slett. Forhåpentligvis ender man opp med en som er på mer eller mindre samme nivå. ;)
 
Ja, takk. Liker godt å utføre, og motta også.
 
Jeg digger det:D Liker å motta og å få i grunn:)
 
Jeg digger både å gi og motta. Utførelsen har nok litt å si, men som mottaker bør man jo si hva man vil ha mer og mindre av, for begges del.
Ellers er det jo forskjell på folk da. Ikke alle er like seksuelle av seg, rett og slett. Forhåpentligvis ender man opp med en som er på mer eller mindre samme nivå. ;)
Føler bare jeg nå si noe her.
Om man liker å motta oralsex trenger IKKE ha noe med hvor seksuell man er å gjøre.
Jeg er megaseksuell, har over gjennomsnittet sexlyst til å være kvinne. Men å motta oralsex er likevel ikke noe for meg ;-)
 
Føler bare jeg nå si noe her.
Om man liker å motta oralsex trenger IKKE ha noe med hvor seksuell man er å gjøre.
Jeg er megaseksuell, har over gjennomsnittet sexlyst til å være kvinne. Men å motta oralsex er likevel ikke noe for meg ;-)

Det er sant. Det var egentlig bare ment som en forenklet måte å si at folk er forskjellig på. :)
 
Det er nok ikke alle som liker det, og det er vell greit. Men det er forskjell på hvordan det blir gitt også ;) Jeg syns det er veldig godt, beste måten å få orgasme på! Men ingen dag er lik, så er ikke bestandig det er like godt. Viktigste er at man er trygg på partneren og slapper av :)
 
Har bare vært borti en som ikke satte veldig stor pris på det, og da var det uansett snakk om en ons, og tillit/usikkerhet kan sikkert ha vært en greie.
Men alle har selvsagt forskjellige preferanser.

Jeg synst at begge deler er superdigg, men gir vesentlig mer enn jeg får.
 
Last edited:
Hei på alle dere :)

Jeg lurte på hva dere tenker om oralsex.. Liker dere å bli slikket? Jeg er ikke så veldig glad i det, men er usikker på om det er fordi det ikke utføres så bra eller om det rett og slett ikke "passer for meg".... :hungover: Har ingenting i mot å gi en BJ, det er liksom den mottaker-rollen jeg er litt skeptisk til.. Er jeg rar? :hilarious::oops:
 
Hei på alle dere :)

Jeg lurte på hva dere tenker om oralsex.. Liker dere å bli slikket? Jeg er ikke så veldig glad i det, men er usikker på om det er fordi det ikke utføres så bra eller om det rett og slett ikke "passer for meg".... :hungover: Har ingenting i mot å gi en BJ, det er liksom den mottaker-rollen jeg er litt skeptisk til.. Er jeg rar? :hilarious::oops:
Har både for og mot følelser ang å få og gi
 
Last edited:
Back
Topp