Marin*AronSinMamma*
Gift med forumet
Det må da ha vært deg jeg sto forann i kø på Engler og Cowboyer på cc idag????[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Opsideisi
Foran ??? Og så så ikke jeg deg ?? Er det du som hadde rosa vogn ???? Da var jeg i hvertfall veldig opptatt med å se på den herlige snuppa i stripete sparkebukse som lå og kosa seg oppi der !! Tenker aldri på at det er fler av oss septemberjentene ute og går !
detta må redigeres
SELVFØLGELIG tenker jeg på at det er flere septemberjenter ute og går ! men IKKE på cc , hehe. Dere er liksom hjemme hos meg , inne i datan. [:)]
ORIGINAL: Opsideisi
Nemen så moro !! Jeg stod og så på jenta di og tenkte at hun sikkert var jevngammel med mine. Fikk ikke helt bestemt meg om hun var litt yngre eller om d evar like gamle. OG så var jg så misunnelig fordi hun koste seg så fælt i baggen sin og mine er vokst ut av de knøttsmå baggene sine og må ligge fastspent i sportsvogna[:(] Så moro at det var en baby fra her inne [:D][:D] Må ærlig innrømme at jeg bare så på henne !!! Og så tenkte jeg at pappan var veldig høy ! Pappan til mine er nemlig ganske liten [:D][:D]