Ops we did it again

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Jaja, da var man inne her igjen

Her lyste pinnen plutselig med stor +
I babyverden sin gravidapp er jeg 3+5 men terminkalkulatoren til babyverden et jeg 4+0.
Eneste jeg vet at 9 august var min siste første mensdag

3 barnsmor, here I come

Jeg hadde også 9.aug første dag i siste mens. Hadde EL 22-23.aug. Så i følge mine beregninger er jeg 4+0 i dag :happy093

GRATULERER :love017

Last edited:
Jaja, da var man inne her igjen

Her lyste pinnen plutselig med stor +
I babyverden sin gravidapp er jeg 3+5 men terminkalkulatoren til babyverden et jeg 4+0.
Eneste jeg vet at 9 august var min siste første mensdag

3 barnsmor, here I come
Hadde du første mens dag 9 august ? Jeg også dagen før min datters 2 års dag. Og nå er jeg 4+6 Med baby nr 2 ❤️ Du også flyvertinnen så eggløsning rundt 23-24 august. Litt komisk å ha så samtidig

Hadde du første mens dag 9 august ? Jeg også dagen før min datters 2 års dag. Og nå er jeg 4+6 Med baby nr 2 ❤️ Du også flyvertinnen så eggløsning rundt 23-24 august. Litt komisk å ha så samtidig

9 august ja :) men trur jeg hadde el rundt 19, hadde elslim da hvertfall. Og faktisk eneste dagen vi hadde sengedans på :hilarious:

9 august ja :) men trur jeg hadde el rundt 19, hadde elslim da hvertfall. Og faktisk eneste dagen vi hadde sengedans på :hilarious:
Ah ☺️ Ja litt usikker her. Men er en gang mellom 21 og 25 august ihvertfall . Så spent på endelige datoen senere men akkurat nå forholder vi oss til at jeg er 5 +0 i morgen

Ah ☺️ Ja litt usikker her. Men er en gang mellom 21 og 25 august ihvertfall . Så spent på endelige datoen senere men akkurat nå forholder vi oss til at jeg er 5 +0 i morgen

Jeg går etter terminkalkulatoren på Babyverden, så er 5+1 idag. Har bare 26 dagers syklus :)

Back
Topp