Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også 9.aug første dag i siste mens. Hadde OUL 22-23.aug. Så i følge mine beregninger er jeg 4+0 i dag
GRATULERER
Er vel 4+0 selv å da kanskje
OUL? Haha. Aner ikke hva jeg tuller med, mente så klart Eggløsning 22-23.aug
Hadde du første mens dag 9 august ? Jeg også dagen før min datters 2 års dag. Og nå er jeg 4+6 Med baby nr 2 Du også flyvertinnen så eggløsning rundt 23-24 august. Litt komisk å ha så samtidigJaja, da var man inne her igjen
Her lyste pinnen plutselig med stor +
I babyverden sin gravidapp er jeg 3+5 men terminkalkulatoren til babyverden et jeg 4+0.
Eneste jeg vet at 9 august var min siste første mensdag
3 barnsmor, here I come
Hadde du første mens dag 9 august ? Jeg også dagen før min datters 2 års dag. Og nå er jeg 4+6 Med baby nr 2 Du også flyvertinnen så eggløsning rundt 23-24 august. Litt komisk å ha så samtidig
Ah Ja litt usikker her. Men er en gang mellom 21 og 25 august ihvertfall . Så spent på endelige datoen senere men akkurat nå forholder vi oss til at jeg er 5 +0 i morgen9 august ja men trur jeg hadde el rundt 19, hadde elslim da hvertfall. Og faktisk eneste dagen vi hadde sengedans på
Ah Ja litt usikker her. Men er en gang mellom 21 og 25 august ihvertfall . Så spent på endelige datoen senere men akkurat nå forholder vi oss til at jeg er 5 +0 i morgen
Jeg går etter terminkalkulatoren på Babyverden, så er 5+1 idag. Har bare 26 dagers syklus
Bare man er gravid så er jeg fornøydJeg har ca 25-26 dagers syklus selv, men legen sa 4+6 i dag (5+2 i følge meg selv). Så hvem vet