ops ops til dere som samsover med barna

PrincessMom

Flørter med forumet
IKKE sov med øredobber.

Jeg har ikke tenkt på det før i dag. Men i dag tidlig da jeg og lillegutt våknet så dro han meg i øredobben så den falt ut. Da tenkte jeg med en gang Hva om det hadde skjedd på natten mens jeg sov og han hadde puttet den i munn? Huff, skummelt hvor fort ting kan skje. Så fra nå av skal jeg aldri ha noe i ørene så lenge han sover i sengen min.
Så til alle dere andre som ikke har tenkt over det før, Legg igjen øredobbene på badet før dere legger dere! [:)]

Hehe....hvorfor ikke bare ligge på en madrass på gulvet uten noen andre ting på rommet[8D][8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hehe....hvorfor ikke bare ligge på en madrass på gulvet uten noen andre ting på rommet[8D][8D]

???

ORIGINAL: PrincessMom

???

Hehe... "noen" har kanskje en dårlig dag i dag...[8|]

Bra du var våken og oppdaget det da, sikkert lurt å være oppmerksomt på slikt om man samsover[:)]

ORIGINAL: Niniel

???

Hehe... "noen" har kanskje en dårlig dag i dag...[8|]

Bra du var våken og oppdaget det da, sikkert lurt å være oppmerksomt på slikt om man samsover[:)]

hehe ja tror det gitt [8D]

kan kanskje høres hysterisk ut, men synes ikke det er hysterisk når jeg har en på 6 mnd som skal ta og pelle på alt og alt skal rett i munn. Så da lar jeg heller være å sove med øredobber enn å riskikere at han tar den i munn når jeg sover. Har ikke tenkt over dette før i dag, så tenkte bare jeg skulle dele det jeg [:)]

Fatter ikke at dere tør å sove med barna i det hele tatt jeg [8D]  Har helt angst for at vesla skal dette ut av senga [X(]

Men godt at du var våken og oppdaget øredobben før han svelget den [:D] Og veldig fint at du deler det med oss, selv om noen MÅ være spydige [;)]

Jeg har lært meg siden jeg var liten at man alltid skal ta av seg smykker når man legger seg. Så jeg tar alltid av meg både ringer, øredobber, armbånd og halskjeder når jeg skal sover. [:)]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Jeg har lært meg siden jeg var liten at man alltid skal ta av seg smykker når man legger seg. Så jeg tar alltid av meg både ringer, øredobber, armbånd og halskjeder når jeg skal sover. [:)]

Det har jeg også lært.
Halssmykker er det viktigste, for det kan forårsake kveling.

Jeg lærte også da jeg var liten å ikke sove med halsmykker, men øredobber, ringer og armbånd ol har jeg ikke tenkt på som noe farlig, før i dag da.

Takk for tips...Det har ikke jeg tenkt på [&:]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Det har jeg også lært.
Halssmykker er det viktigste, for det kan forårsake kveling.

Jeg lærte også da jeg var liten å ikke sove med halsmykker, men øredobber, ringer og armbånd ol har jeg ikke tenkt på som noe farlig, før i dag da.

Jeg har glemt og ta av både øredobber og ringer et par ganger, men etter og ha vært med om og miste øredobbene på natta og aldri finne dem igjen, og våkne mitt i natta med drit vondt i en opphovnet hånd med ringer på som sitter bom fast så lærte jeg meg at det ikke var så lurt og glemme det. [:)]

ORIGINAL: BølleBella

Fatter ikke at dere tør å sove med barna i det hele tatt jeg [8D]  Har helt angst for at vesla skal dette ut av senga [X(]

Men godt at du var våken og oppdaget øredobben før han svelget den [:D] Og veldig fint at du deler det med oss, selv om noen MÅ være spydige [;)]

ligger jo i midten av senga da detter han ikke ut [8D] men jeg har hatt han helt ytters å jeg når storebror sover i senga også men uansett da ligegr jeg jo å hodler rundt han så han ikke detter ut. underbevistheten vet at han ligger der så man holder godt og ligger dønn stille [:)]

[:)]

ORIGINAL: Mirakelbarnet

ORIGINAL: Mirakelbarnet

ORIGINAL: BølleBella

Minsten og jeg sover i en STOR seng og sengen hans står rett vedsiden av sengen min så skal mye til for at han hadde falt ut. Bruker sengen hans som en sengehest da på en måte [:D] Men har tenkt til å legge han i egen seng snart og pusse opp eget rom til han etterhvert da[:)]

Samme her!

Og jeg hadde ikke turt å samsove med en unge som er så gammel, og kan snu seg rundt [&:]

IKKE sov med øredobber.

Jeg har ikke tenkt på det før i dag. Men i dag tidlig da jeg og lillegutt våknet så dro han meg i øredobben så den falt ut. Da tenkte jeg med en gang Hva om det hadde skjedd på natten mens jeg sov og han hadde puttet den i munn? Huff, skummelt hvor fort ting kan skje. Så fra nå av skal jeg aldri ha noe i ørene så lenge han sover i sengen min.
Så til alle dere andre som ikke har tenkt over det før, Legg igjen øredobbene på badet før dere legger dere! [:)]

godt tips[:)] emil er besatt etter øredobber å vil veldig gjerne få de ut av øret å inn i munnen!!!

Back
Topp