Da lister jeg meg stille inn her...oppdaget vi er gravide med barn nr.3... uplanlagt. Førstemann brukte vi 4 år på å bli gravide. Jeg har PCOS og nummer to ble til med hjelp.
Etter at jeg i høst måtte fjerne spiralen pga store smerter i livmoren/bekken og avstøting, har vi har beskyttet oss og vært forsiktige, spesielt i dei dagene som var størst sjans for å bli gravide.
Vi er i sjokk(!!) kombinert med glede
selvsagt
Masse følelser og tanker som spinner

vi har begge grått og ledd sammen i dag.
Vi hadde tenkt å snakke om eventuelt ett barn til om to-tre år, var vi blitt enige om.
Fikk plutselig en sånn gjenkjennelig følelse på at noe var annerledes i kroppen min, magefølelsen sa kjøp en test, mens hjernen sa at jeg overtenkte. Gravid 1-2 uker lyste det på den. Noe fantastiske ting bare skjer
...jeg har en filosofi om at uplanlagt ting ofte blir det beste man har gjort...
andre som venter nr.3? Eller venter en litt uplanlagt spire? eller med pcos?
Etter at jeg i høst måtte fjerne spiralen pga store smerter i livmoren/bekken og avstøting, har vi har beskyttet oss og vært forsiktige, spesielt i dei dagene som var størst sjans for å bli gravide.
Vi er i sjokk(!!) kombinert med glede
selvsagt
Masse følelser og tanker som spinner

vi har begge grått og ledd sammen i dag.
Vi hadde tenkt å snakke om eventuelt ett barn til om to-tre år, var vi blitt enige om.
Fikk plutselig en sånn gjenkjennelig følelse på at noe var annerledes i kroppen min, magefølelsen sa kjøp en test, mens hjernen sa at jeg overtenkte. Gravid 1-2 uker lyste det på den. Noe fantastiske ting bare skjer

...jeg har en filosofi om at uplanlagt ting ofte blir det beste man har gjort...

andre som venter nr.3? Eller venter en litt uplanlagt spire? eller med pcos?
Last edited:

Nr. 1 var helt uplanlagt og kom på prevensjon, men hun er det beste som noengang har skjedd oss 

Venter også uplanlagt med pcos. Et ganske stort sjokk, men etter en ukes tid begynner det å roe seg litt