Ops..Lister meg inn her..

MammaKiwi

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Da lister jeg meg stille inn her...oppdaget vi er gravide med barn nr.3... uplanlagt. Førstemann brukte vi 4 år på å bli gravide. Jeg har PCOS og nummer to ble til med hjelp.
Etter at jeg i høst måtte fjerne spiralen pga store smerter i livmoren/bekken og avstøting, har vi har beskyttet oss og vært forsiktige, spesielt i dei dagene som var størst sjans for å bli gravide.
Vi er i sjokk(!!) kombinert med glede:love2selvsagt :love2Masse følelser og tanker som spinner:happy090 :love2
vi har begge grått og ledd sammen i dag.
Vi hadde tenkt å snakke om eventuelt ett barn til om to-tre år, var vi blitt enige om.
Fikk plutselig en sånn gjenkjennelig følelse på at noe var annerledes i kroppen min, magefølelsen sa kjøp en test, mens hjernen sa at jeg overtenkte. Gravid 1-2 uker lyste det på den. Noe fantastiske ting bare skjer :love2
...jeg har en filosofi om at uplanlagt ting ofte blir det beste man har gjort...:Heartbigred

andre som venter nr.3? Eller venter en litt uplanlagt spire? eller med pcos?

Last edited:
Her venter vi nr. 3 :happy: Nr. 1 var helt uplanlagt og kom på prevensjon, men hun er det beste som noengang har skjedd oss :Heartred

Gratulerer og velkommen inn hit til oss:Heartred Jepp, fant nettopp ut selv at vi venter(planlagt) barn nr 5:Heartred og fortsatt i sjokk begge to:wideyed::hilarious:

Velkommen ❤️ Har en nr 2 som er uplanlagt, og han er like mye elsket som de andre :) Venter nå nr 4 :D

Gratulerer og velkommen :cat: Venter også uplanlagt med pcos. Et ganske stort sjokk, men etter en ukes tid begynner det å roe seg litt:p

Gratulerer! Vi venter også nummer 3, det var uplanlagt og jeg måtte bruke et par dager på å fordøye det. Jeg har alltid ønsket meg 3, men tenkte å vente med prøvingen et års tid. Nå gleder jeg meg og tenker det blir bra for barna å bli så tett i alder:)

Gr
Da lister jeg meg stille inn her...oppdaget vi er gravide med barn nr.3... uplanlagt. Førstemann brukte vi 4 år på å bli gravide. Jeg har PCOS og nummer to ble til med hjelp.
Etter at jeg i høst måtte fjerne spiralen pga store smerter i livmoren/bekken og avstøting, har vi har beskyttet oss og vært forsiktige, spesielt i dei dagene som var størst sjans for å bli gravide.
Vi er i sjokk(!!) kombinert med glede:love2selvsagt :love2Masse følelser og tanker som spinner:happy090 :love2
vi har begge grått og ledd sammen i dag.
Vi hadde tenkt å snakke om eventuelt ett barn til om to-tre år, var vi blitt enige om.
Fikk plutselig en sånn gjenkjennelig følelse på at noe var annerledes i kroppen min, magefølelsen sa kjøp en test, mens hjernen sa at jeg overtenkte. Gravid 1-2 uker lyste det på den. Noe fantastiske ting bare skjer :love2
...jeg har en filosofi om at uplanlagt ting ofte blir det beste man har gjort...:Heartbigred

andre som venter nr.3? Eller venter en litt uplanlagt spire? eller med pcos?
Gratulerer og velkommen inn hit <3

Jeg venter nr 3 :)

Gratulerer :D Så gøy!
Vi venter nr 4, men var planlagt ❤️

Gratulerer! Vi venter også nummer 3, det var uplanlagt og jeg måtte bruke et par dager på å fordøye det. Jeg har alltid ønsket meg 3, men tenkte å vente med prøvingen et års tid. Nå gleder jeg meg og tenker det blir bra for barna å bli så tett i alder:)

Litt samme som her da! Ja, jeg og samboeren er fortsatt i sjokk. Litt mindre enn i går. Men dette trenger tid å fordøye. Om alt går fint i dette svangerskapet, så blir eldste 6,5 år og minste(mellomste)4 år når spiren kjem. :Heartred Vi har jo både kvittet oss med babybilstol, sprinkelseng og vogn:facepalm:

Back
Topp