Ops! Jeg har bestilt vogn!!

Frokostkaffe

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Det gikk kjapt gitt ;-) Henger tydeligvis noe igjen etter min vognavhengighet med mine andre to barn.... og i kveld bestilte jeg vogna jeg har hatt flere eksemplarer av før. :-D den kommer tydeligvis alltid tilbake. Og visste jeg ville ha den denne gangen også men kanskje ikke som hovedvogn. Den er kjapp å ta inn og ut av bil og veldig praktisk i terrenget. Ulempen er når barnet er lite og skal sitte i sportsvogndelen, men det løser jeg på den måten at jeg kjøper en annen vogn til det ;-) Og dessuten var denne på tilbud nå i helga pga black friday, så jeg kunne ikke la være! 5000 for vogn og bag! Dét var billigere enn hva jeg har gitt for vogna i USA til og med :-D babybanden som kjørte tilbudet denne helga. Jepp, litt galskap å kjøpe vogn sååå tidlig, men jeg kunne bare ikke la være :-)
Mountain buggy urban jungle. Vi er visst litt "ment to be" :-P

Last edited:
Det gikk kjapt gitt ;-) Henger tydeligvis noe igjen etter min vognavhengighet med mine andre to barn.... og i kveld bestilte jeg vogna jeg har hatt flere eksemplarer av før. :-D den kommer tydeligvis alltid tilbake. Og visste jeg ville ha den denne gangen også men kanskje ikke som hovedvogn. Den er kjapp å ta inn og ut av bil og veldig praktisk i terrenget. Ulempen er når barnet er lite og skal sitte i sportsvogndelen, men det løser jeg på den måten at jeg kjøper en annen vogn til det ;-) Og dessuten var denne på tilbud nå i helga pga black friday, så jeg kunne ikke la være! 5000 for vogn og bag! Dét var billigere enn hva jeg har gitt for vogna i USA til og med :-D babybanden som kjørte tilbudet denne helga. Jepp, litt galskap å kjøpe vogn sååå tidlig, men jeg kunne bare ikke la være :-)
Gratulerer med ny vogn!
Greit og benytte seg med tilbudene, spesielt når det kommer så bra tilbud! :)

Gratulerer med ny vogn og godt kjøp !
Vi klarte ikke motstå tilbudet på fredag så vi gjorde det samme! Både vogn og bilstol

Så gøy! Jeg har en emmaljunga mondial de luxe fra førstemann. Er egentlig veldig fornøyd, men den er stor og tung... har begynt å sikle på litt mindre og lettere vogner... :):) vi får se :)

Har Mountain Buggy selv fra første mann. Elsker bagdelen, den er solid og god :) Litt delt på sportsdelen, liker ikke at den ikke har justerbart fotbrett.

hehe :dance008 jeg hadde også vogndilla med mine.. da ble bugaboo min store favoritt... men sikler på stokke denne gangen:gen014

Var det ikke en vogntråd her fra før?...

Så herlig! Gleder meg til å handle litt jeg også :)

Grattis! Så moro, har nesten ikke turt å se jeg, men smugkikket litt på nettet. Sett noen skikkelig flotte!

Back
Topp