oprasjons arr som svir..

lillelise

Elsker forumet
visste ikke kor æ kunne spørre om d her...
saken e jo at æ, som sagt, har vært i oprasjon og fått fjernet eggleder og en "klump".
det skjedde på lørdag...
probleme  mitt e at nederst i magen og selve såret svir så jævlig. og har skikkelig stikkninger i å rundt omkring arret. og inni magen kjennes d som om det er noe som driv å slit...

tok stingan i dag... syns d va litt rødt og d var kommet litt puss i plasteret....
E d noen her som har erfaring fra sånt??

mest sannsynlig så e d helt normalt, men e jo redd for betennelser å sånt...

tatt stingene allerede? fjernet en eggstokk når eg var 15 så husker ikkje så klart men hadde 4 sting nederst på magen (halvt keisersnitt kalte dem d) 1 på hver side og en i navlen... husker at d var ganske ubehagelig en god stund... følg godt med og evt ta en liten tur til legen/legevakten å sjekk. Best å dra en gang for mye enn en gang for lite

Bare pass godt på du så blir du nok god som ny[:)]
Håper du har noen som kan leke kelner for deg[:D] Du fortjener d

Jeg har fremdeles en del ubehag i arret etter en operasjon før jul, men det er
vel noe forskjellig fra person til person og operasjonsområde skulle en tro..

Jeg har ofte stikkinger og har blitt forklart at det er nervene som finner sammen
igjen, men det høres litt tidlig ut i ditt tilfelle. [8|]

Det er jo forskjell på puss, sårvæske er vel normalt i begynnelsen men jeg vet
ikke hvor fort det går over. Men blir det gul verk er det tegn på en infeksjon. 
At det er rødt tror jeg er ganske normalt.

Hvis du er usikker synes jeg du skal kontakte lege, så slipper du å gå og bekymre deg.

Håper du finner ut av det, god bedring [:)]

oki..da slår æ t ro me d:)
tok vekk stingan i går. og plasteret måtte æ fjerne i kveld. holdt på å klikke av kløe[:'(]

ORIGINAL: Lena_22

Jeg tok den ene egglederen for tre uker siden, og jeg har også et arr i navlen, to på hver side nederst på magen og de har plast på seg, og ett i midten nederst. (4stk)

Alle mine har fremdeles stingene i behold, bør jeg få noen til å fjerne dem? De sa tre ukers tid så ville de falle av av seg selv, kan jeg dra dem av selv eller?
Og så sa de at de to med plast over skulle sitte til plasten falt av, og den er der enda..[8|]

Ellers har jeg verken hatt ubehag eller noe annet.

Hvorfor måtte du fjerne egglederen? Jeg var gravid i den og så sprakk den, bare besvimte og besvimte- mista nesten 2 liter blod så det ekke så rart. Men etter operasjonen har jeg vært helt topp.[:D]

eg fikk besked om at dei gikk vekk av seg selv etter 10-14 dager... men etter 3 uker ringte vi og d var feil kunne få time om 2 uker å fjerne dem.... Tok dem selv med pyricept venn, saks og pinsett (var ikkje ubehagelig å ta dem selv)

Back
Topp