Oprasjon *Bli slank*

Kjokkabållo

Glad i forumet
Huff ja da var det på tide med å gå ned noen kilo.(eller ganske mangen) sitter igjen ca 12 kg etter fødsel. Vekta har stått stilt si andre uka nå. Selv om jeg ammer. Så jeg er self en av de uheldige som ikke går ned i vekt av å amme. Mamma raste ned i vekt å ble tynnere en før graviditeten når hun ammet, samme gjorde søsteren min (de er tynne fra før) Mn jeg som er *stor* fikk ikke det genet i kroppen tydligvis, så her å det jobbes.

Har lastet ned 30 days shred så håper motivasjonen og energien kommer å tar meg snart.
Har gått opp 25kg etter 3 graviditeter så de må hvertfall av.
Så da var det bare å begynne.

er begynt såvidt å registrere matinntaket mitt på grete roede og håper på full treningsopplegg etter snuppa er blitt 6 uker....

har aldri vært tynn eller trena, så blir spennende!!![8D]

OBS OBS OBS!!!!

Aktiv slanking KAN medføre at giftstoffer skilles ut i morsmelka!!!!!

Så JEG skal bare begynne å leve sunnere... [;)] Ikke slanking.

jeg har lest for ikke så lenge siden at hvis man trener så anbefaler de at man håndmelker bort de første dråpene av melka før amming fordi de kan smake vondt.

her skal det begynne å trenes igjen. har savnet det VELDIG i svangerskapet så jammen skal det bli godt å komme i form igjen. har også planer om å ta ett nytt grete roede kurs snart. har igjen ca 9 kg av de jeg la på meg når jeg var gravid. men skal ned mer enn 9 kg!!

noe slanking er det ikke her i gården, det tar jeg ETTER ammeslutt. men jeg prøver å få en oversikt over hva jeg spiser, hvor mye og hvor ofte. og da synes jeg GR er greit.

godteri og brus hadde jeg ett moderat inntak av i svangerskapet, og det har jeg fortsatt med etterpå.

ORIGINAL: SecondTimeAround

Hva er 30 dagers videoen...?

Jeg har ca. 30 kilo som skal vekk... gikk opp mye før jeg ble gravid også pga. lang tids sykemelding hvor jeg ikke kunne være i aktivitet... [&:]

I tillegg ammer jeg ikke, så regner med kiloene blir seige, men vekk skal de!!! [:D] Skal i bryllup i slutten av Juni, og jeg har ikke råd til enda en selskapskjole, så jeg må jobbe knallhardt for å skru meg inn i den jeg har fra før... [:D][:D][:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17551193&mpage=1&key=�
Her er linken til slankeforumet, står veldig greit hva det er :)
Ganske tungt, men er nok vert det.
Bestilte meg rockering fra flust og i dag, så her skal magen INN....!!!

ORIGINAL: Kjokkabållo

Hva er 30 dagers videoen...?

Jeg har ca. 30 kilo som skal vekk... gikk opp mye før jeg ble gravid også pga. lang tids sykemelding hvor jeg ikke kunne være i aktivitet... [&:]

I tillegg ammer jeg ikke, så regner med kiloene blir seige, men vekk skal de!!! [:D] Skal i bryllup i slutten av Juni, og jeg har ikke råd til enda en selskapskjole, så jeg må jobbe knallhardt for å skru meg inn i den jeg har fra før... [:D][:D][:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17551193&mpage=1&key=?
Her er linken til slankeforumet, står veldig greit hva det er :)
Ganske tungt, men er nok vert det.
Bestilte meg rockering fra flust og i dag, så her skal magen INN....!!!

Takk [:)] Du vet ikke tilfeldigvis om den går an å laste ned også vel...?

jeg lastet den ned på piratebay [:-]

Godt og høre det er flere enn meg....
Jeg la på meg 20 ca i svangerskapet,har igjen ca 4 kg nå men skal ned 11 til= så jeg skal da ned 15 kg tilsammen!

Litt trøblete bekken så kan ikke trene så voldsomt,starter med trilleturer som skal bli lengre og lengre[:D]

Kanskje vi skulle laget en "treningsmotivasjonstråd" som vi får lagt på toppen der vi kan motivere hverandre og skrive ned hva vi har gjort for å gå ned og evt vektnedgang 1 gang i uka eller noe?

super ide!!![:D]

Back
Topp