Oprah

Guria

Elsker forumet
I går (og i dag som reprise) handler det om et par som fikk tvillingdøtre etter ivf. Så ønsket de seg 1 barn til og fikk sekslinger! Jammen ble de sjokkerte! 3 jenter og 3 gutter som kom til, så noe sier meg at det var flere enn 1 egg som ble satt inn der.. [:D]

Kanskje bra de er litt strenge her i Norge med antall egg? Hadde blitt tøft å bli 8 barnsmor på 2 graviditeter..

huff ja holder nok med 2 stk hvis det blir det altså.
har nok å holde fingrene i da når det blei så mange

Hehehe, ja det så virkelig travelt ut stakkars! Men er det ingen begrensing på hvor mange de setter inn om gangen der borte?

Er ikke sikker på hvordan reglene er der borte, kanskje Twinanne kan svare på det? Men jeg reagerte litt på at hun valgte å sette inn flere egg, når hun bare ville ha 1 barn til! Hun ønsket å oppleve hvordan det var å kunne gi 1 barn full oppmerksomhet, for det hadde hun ikke opplevd enda.. Men men, de om det! Det så nå ut til at familien var lykkelig, selv om de var aldri så mange [:D]

Når jeg  var på klinikken sist snakket vi om akkurat dette.
I Amerika setter dem ofte inn så mange egg som mulig, så får de heller ta bort så mange som de ønsker. Men dette er veldig risikabelt for da kan alle falle fra. Det var derfor vi hørte om så mange flerlingerfødsler der fra, sa de på klinikken.

Huff da! Da synes jeg nesten det er bedre å gjøre det slik vi har i Norge jeg da! Greit med tvillinger og trillinger, men når det blir flere enn det, så ser jeg for meg at man ikke får tilbragt så mye tid man kunne ønsket med hvert av barna.

Hehe...[:D] tror de har en hektisk hverdag...
Selv er jeg trilling....og mine foreldre fikk nåkk å henge fingrene i da de fikk oss 3 babyene og hadde min søster fra før...misunner dem det ikke azza...[:D]

Back
Topp