oprah

malingullet

Glad i forumet
Noen som ser???Jeg klarer ikke mennesker somtar liv av sitt eget barn.Man kan være så syk man bare vil men jeg vil aldrig få noen som helst medlidenhet for noen som gjør noe sånt.har selv vært syk så vet godt hva jeg snakker om.Er ingen unnskyldning for hvorfor man tar et liv etter min mening.

Jeg som føler jeg tenker og føler 'normalt' kan ikke forestille meg at noen kan gjøre det[8|][8|][:o][:o][8|][8|]
For meg er det heeeelt ut av min verden og villeste fantasi og kunne gjøre det.....

Glad det er i USA så hun får straffa si [:@]

Syke, syke menneske... Finnes ikke unnskyldning for det!! [:@]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Jeg ser ikke på Oprah, men for meg er det en forskjell på svangerskapsdepresjon og psykopati. Det er mer "unnskyldende" hvis noen skjønner. Altså, misforstå meg rett, fordi ingenting kan tilgi å ta livet av et menneske, men svangerskapsdepresjon er en helt spesiell tilstand, som du kan få! Man trenger ikke være psykotisk eller hevngjerrig e.l, man trenger faktisk bare å føde et barn!

Mamma skulle kaste både seg selv og meg av et fjell da naboen stoppet oss. Hennes svangerskapsdepresjon gikk ut på at hun elsket meg så høyt at hun var så redd for at ingen andre enn henne kunne ta vare på meg. Den tanken førte til at hun følte heller at hvis hun skulle dø, kom jeg også til å dø, og da kunne hun likesågreit bare bli ferdig med det.

Mamma er tilgitt!

Oi.... denne var heftig[:o][:o][:o] Uff, enda godt det gikk som det gikk da[:)]

Back
Topp