Oppvaskmaskinen - djevelens verk for gravide??

Spire21

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Utmarsj 2024
Jeg brekker meg, og brekker meg og brekker meg så fort den forbanna oppvaskmaskinen åpnes. Uansett om det er rent eller skittent, jeg brekker meg til jeg holder på å dævve! Er vi flere som har store problemer med oppvaskmaskinen?? Eller hva sliter dere andre med? :wacky:

Hahaha jeg sliter mest med søppelet, selv om det ikke trenger å ha vært samme pose lenge :hilarious: har vært veldig tett i nesen det første trimesteret pga gravid og allergi, så har ikke følt sånn på at luktesansen har vært så forsterket enda:hilarious: ellers sliter jeg med mat:hilarious:

Hahaha jeg sliter mest med søppelet, selv om det ikke trenger å ha vært samme pose lenge :hilarious: har vært veldig tett i nesen det første trimesteret pga gravid og allergi, så har ikke følt sånn på at luktesansen har vært så forsterket enda:hilarious: ellers sliter jeg med mat:hilarious:
Ja søpla er fæl! Og bilen, og vaskemaskinen. Og alle heiser :sick006 ehehe

Oppvaskmaskin og vaskemaskin! Har for meg at begge er skittne :bag:
Vaskemaskinen er vasket og renset så mange ganger at den er renere nå enn da jeg kjøpte den, fortsatt stinker den :grumpy:

stort sett går det greit, men jeg sliter med alt med har med søppel og bæsjelukt å gjøre. Vanligvis bryr jeg meg ikke så veldig, men nå
klarer jeg ikke fjerne bleieposene til barnet min uten å brekke meg .

Slet også voldsomt med badet på et hotellrom vi hadde i ferien, synes det luktet helt intenst av blåmuggost der. Samboer merket ingenting :confused005

Brekker meg hver gang jeg åpner kjøleskapet :facepalm: og bleiene blir bare lagt oppå bleiebøtta, hæler ikke å åpne lokket for å putte de nedi:dead: det har blitt samboer sin jobb.

Her syns jeg oppvaskmaskinen lukter surt, søpla er helt ille :hungover: går rundt å syns alt lukter vondt om dagen så ofte fremme med kluten for vasking:hilarious: hjelper ikke å ha en 1 åring i hus som griser MYE :laughing002

For ikke å glemme å pusse tenner :sick006 Brekker meg til jeg blir helt utslitt!:hilarious:
Datteren min bare ler, og går nå rundt og sier «mamma gjør sånn», også imiterer hun lyden av brekninger :hilarious:

For ikke å glemme å pusse tenner :sick006 Brekker meg til jeg blir helt utslitt!:hilarious:
Datteren min bare ler, og går nå rundt og sier «mamma gjør sånn», også imiterer hun lyden av brekninger :hilarious:
Samme her!!! Pusse tenner, og spesielt jekslene :laughing002 Var sånn forrige runde her. Samboer bare ler av meg:hilarious:

Jeg brekker meg, og brekker meg og brekker meg så fort den forbanna oppvaskmaskinen åpnes. Uansett om det er rent eller skittent, jeg brekker meg til jeg holder på å dævve! Er vi flere som har store problemer med oppvaskmaskinen?? Eller hva sliter dere andre med? :wacky:
Jepp. Den må mannen ta. Den lukter så kvalmt :hungover:

Her er det mest slitsomt å kjøre forbi maccern eller jeg ble grønn i tryne når eldste laga seg omelett . Fysøren det var ekkelt . Gubben synes jeg syk for jeg kan fortsatt stå med trynet mitt ned i en buk på et dyr med innvoller og blod eller rote inn i en hundemunn som lukter som noen har dævva . Uten å gjøre en grimase , men når noen lager seg mat på kjøkkenet … ja da dør jeg :laughing002

Back
Topp