mille. Gift med forumet 22 Apr 2007 #1 Jeg har gitt malin pupp og skulle prøve å gi henne en flaske som jeg hadde pumpet i morges, men hun ville ikke ha mer. Kan jeg fryse den da? Etter at jeg har varmet den litt? -eller "gjort den klar"?
Jeg har gitt malin pupp og skulle prøve å gi henne en flaske som jeg hadde pumpet i morges, men hun ville ikke ha mer. Kan jeg fryse den da? Etter at jeg har varmet den litt? -eller "gjort den klar"?
Ju9ta Forumet er livet 22 Apr 2007 #2 Såvidt jeg har fått med meg,så kan ikke oppvarmet MM taes vare på..[8|] D må desverre kastes...[>:]
krølle.. Gift med forumet 22 Apr 2007 #3 ORIGINAL: Ju9ta Såvidt jeg har fått med meg,så kan ikke oppvarmet MM taes vare på..[8|] D må desverre kastes...[>:] har dessverre hørt det samme..
ORIGINAL: Ju9ta Såvidt jeg har fått med meg,så kan ikke oppvarmet MM taes vare på..[8|] D må desverre kastes...[>:] har dessverre hørt det samme..
mille. Gift med forumet 23 Apr 2007 #4 oki, den ble kastet. varmer den ikke før jeg er helt sikker på at hun skal ha mer neste gang! [;)]
krølle.. Gift med forumet 23 Apr 2007 #5 kjipt å kaste mm, men neste gang kan du bare varme litt oglitt...ikke alt på en gang...[;)]