** Oppussingstråden for baby/barnerom **

Trone

Gotta love ebay
VIP
Tenkte siden det er en del rom som blir pusset opp i disse dager, at vi kunne ha en egen oppussingstråd til de små?

Det trenger ikke bare være for de som faktisk pusser opp, men også de som kunne tenkt seg å pusse opp! :)

Og så håper jeg på masse bilder, inspirasjonsbilder og linker :) :) :) 
 
Jeg har sett en del ganger på denne lampen og har litt lyst å ha den på minimini sitt rom. 
Dette er den minste størrelsen, men det finnes en som er større. Men den store blir litt for stor tror jeg.

Men vi har en spottegreie med 5 pære på en arm. Noen som tok den? He he he! Den er jo seff ikke midt i rommet, sukk... Men det er bedre med en lampe der en spottegreien nå som det skal bli babyrom, tross alt...

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50195972/ 169 kr på Ikea. 

LYRIK Skjerm IKEA Skjerm av tekstil; gir et mykt og dekorativt lys.
 
så flott, vi skal flytte i disse dager så trenger litt inspirasjon. skal legge ut noen bilder om jeg finner noe fint. =) 
 
Skal ta bilder av min sønns traktor-rom....når han ikke sover der....
 
Da skal jeg legge ut bilder.....en dag han ikke sover der.....
 
Da har jeg kjøpt denne til 800 kr :)

Sa jeg ikke ville kjøpe madrassen for den kjøper jeg ny. Sa først at jeg ikke trengte himmelen, trekket og sengekanten for det skulle hun ha så mye for, men nå er jeg jaggu ikke sikker på om det kommer med eller ei, ha ha!!!
Uansett så 800 kr for ei vugge som er kjøpt i des 2010 er ikke mye, så, juhu!!



Og så kjøpte jeg ammepute som var brukt kun et par måneder, til 250 kr :)

 
Vi skal flytte i januar så trenger masse inpirasjon :) Kan de som kjenner til gode interiørnettsider legge de ut her f.eks? Sånn som Ikea (bare for eksempelet) og lignende? =) Med tapeter, lamper, møbler osv. 

Kjempe fin vugge Trone :) 
 
Perfekt tråd:) vi har jo pussa opp rommet til othilie. Men etter bryllupet i aug så skal vi begynne på rommet vårt, gangen inn til soverommet, stua og kjøkkenet. Vi skal bytte gulv pga a knirk. Ellers male litt, lysne takene.. ;) håper det kommer litt bilder her ;)
 
RDL: Takk skal du ha :) Hun hadde lagt alt med, hihihi!! Ja, utenom madrassen da, vel og merke for den sa jeg tydelig at jeg ikke ville ha, he he!! 

Susa: Du må jo legge inn bil av rommet til O i denne tråden og alt det andre i den andre oppussingstråden! :) :) Vi trenger alle en ny dose inspirasjon :D :D :D
 
I dag fikk jeg handlet lammeskinnfille, et par skilt fra Prinsess (takk sjukis he he), litt (nooooe he he he) klær til minimini og litt annet til babyrommet.

Pluss litt til verandaen, men det hører jo ikke hjemme her :p
 
Ooooohhhhh, takk for tips ang lampe, Trone!! Den blei plutseligt med heim frå ikea i dag ;) Ska ta ett bilde når lampa e oppe og rommet e ryddigt:)
 
Kjøpte den skjønneste bamsen som ligger i en hengekøye i dag! Dååån!!! Tenkte den skal få henge over vuggen :) Over over altså, ikke rett over på sengehimmelen, he he!!!

Men får ikke lagt inn noen bilder før etter LT :p
 
Fikk ikke lagt inn bilde  av kun teppet til høyre, så..

Teppet til høyre er til hverandaen :) Home & Cottage, 399 kr. 
Det til høyre er til det nye rommet til mini. Europris, 199 kr.

Og teppene er lange :) De er litt over 2,5 meter.

 
De hadde sånn i jentefarger også, men det trengte jo ikke jeg :p He he he he!!! 
Kjempeskjønne er de! :) :) 

Og det beste er at bamsen er sydd fast så jeg trenger ikke være redd for at den skal falle ut og ned på minimini :p
 
Skulle ønske eg kunne legge rett inn bilder her uten at de må innom Image-greiene først får det ikkje til..
 
Back
Topp