Oppussing til barnet kommer :)

Svanefruen

Er så lykkelig!!!! :)
Oktoberskatter 2014
Ser det er mange som fresher opp utstyr og rom til barnet skal komme, deriblandt meg :) tenkte derfor at det er greit med en egen tråd der vi kan vise frem prosjektene og resultatene :D jeg elsker oppussing og fornying av det man har :)

Begynte igår, nå skal jeg fortsette :) regner med å være ferdig i natt/i morgen :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    715,4 KB · Visninger: 55
Åhhhh prosjekter er kjekt! eg har fått ommøbelert her, men jeg får liksom ikke ro i sjelen :p Alltid noe jeg vil endre på.
Vi holder på med terrasse som jeg vil innvie i september.. Også har vi yttergangen pluss sidegangen som ikke ser klok ut, og burde vært ferdig til oktober :)
Så. Snill du er som lager kontor til mannen da:D Min mann hadde kontor i 8mnd, så så lenge varte det:p Men han får nytt når vi fikser til på loftet med kontor/gjesterom, loftstue og soverom.. En gang.. Før konfirmasjonen....

Her har vi pusset opp rommet som jenta vår skal få :-) har lagt på bye veggplater, nytt gulv og listverk! Kjempefornøyd :-) Driver også å pysser opp en gammel trekommode som vi har malt i lys babyrosa, tenkte hun kunna klærne sine i den. Tror det blir fint til grå veggen :-) jeg er værtfall kjempefornøyd :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408467282166.jpg
    1408467282166.jpg
    37,5 KB · Visninger: 46
Her har vi en million ting vi skulle ha gjort. Jeg er jo helt ubrukelig og mannen har bort prioritert hele oppussingen:(
Skal se om vi får leid inn noen til å ferdigstille kjelleren. Ellers venter vi på at snekkeren skal komme for å bytte vindu. Hadde vært greit å få det på plass for når det regner kan vi bade i stuen.

Her er kommoden vi har pusset opp, og lampa vi har hengt i taket på prinsesserommet. Det begynner å bli nå :-) Grunnen til at det er forskjellige håndtak på kommoden er fordi de hadde ikke nok hvite når jeg var å handlet, og jeg orket ikke vente på at de skulle bestille opp. Så jeg improviserte litt, synes det ble litt søtt jeg :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408475074977.jpg
    1408475074977.jpg
    42,7 KB · Visninger: 39
  • 1408475119670.jpg
    1408475119670.jpg
    43,2 KB · Visninger: 40
Her får lille splitter nytt rom! I utbygd del av huset. Vi og storebror har også nye rom.. :) hvite, glatte vegger, hvit "panel" med spottere i taket og gulv i "grå eik" :)

Satt opp senga, men mangler alt anna ennå så jeg får vente litt med å vise fram :) vi er relativt nyflyttet inn i ny del vi andre og så vi må prioritere oss og storebror først!

Har skrudd opp IKEAkommode på vært soverom i dag da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg glemte jo seff å ta FØR bilder av barnerommet, før jeg pussa det opp.
Hadde sånt "vakkert" gammelt og gulnet ubehandlet panel på alle veggene, som nærmest drev meg til vanvidd.
Og selvfølgelig måtte jeg hive meg i gang med 2 lag grunning og 2 lag maling+ alt av lister, vinduskarmer, dørkarmer når man er småinvalid av bekkenløsning. Men det ble bra til slutt! Skal ta bilde av resultatet imorra!

Back
Topp