Oppussing / Redebygging

Lite redebygging her. Prøver å få orden i hele huset men deg hadde jeg gjort om jeg ikke var gravid og.
Ingen babyrom å pusse opp før vi får bygd på huset, det blir ikke i år for å si det slik. Den lille blir uansett å sove på rom med oss, enten i egen seng eller i vår, alt ettersom hva ungen foretrekker. Har allerede to ekstra i senga for i natt så en fra eller til går fint. Ny bil må vi ha men det måtte vi fra før og så. Blir nok noenlunde klar til babyen faktisk kommer, kjenner jeg absolutt ikke gidder stresse med det. Ungen trenger stort sett ikke annet enn et sted å sove og litt klær til å begynne med, det skal jeg ha klart. ;) har en del ting fra søskena og da. :)

Det kommende barnerommet har hvitt panel, så det er veldig greit :-) Da blir det farge på gardiner, sengetøy og annet interiør. Veggene skal forbli hvite ;-)

Den nye kommer til å dove lenge med oss i bedside cribben mannen lager, og den skal dele rom med storesøster, og der er det ikke stort enda da vi må ordne køyeseng :P

Back
Topp