Oppussing av do - trenger hjelp :)

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg har fått blod på tann, og vil gjøre om på doen vår. Da trenger jeg hjelp! Masse tips og ideér trenger jeg! Kan du hjelpe meg?? 

Ta en titt innom bloggen min så er du super duper snill

Det hjelper å smiske gjør det ikke? [;)]

Om det var min do ville jeg ha fått ut alt som ikke trengte å være der inne, hatt veggord over doen, bytta ut speilet med et med hvitt eller sølvramme, kjøpt meg smaler hylle med tilhørende kurver (enten hvite kurver eller grå).

Eller hva med å tapetsere veggen bak do?

ORIGINAL: alexine

Om det var min do ville jeg ha fått ut alt som ikke trengte å være der inne, hatt veggord over doen, bytta ut speilet med et med hvitt eller sølvramme, kjøpt meg smaler hylle med tilhørende kurver (enten hvite kurver eller grå) og lagt svart hvite ruter på gulvet.. Syns sånn sjakk-gulv er supertøft, og det gjør seg fint i små rom[:)]

Eller hva med å tapetsere veggen bak do?

- Mal listene hvite
- Finn en annen dorull holder, syns de er finest de som skjuler papiret
- Bort med baderomsteppet
- Fjern hylla på gulvet, kjøp heller en magasinholder
- Fjern bildet på veggen og heng opp en fin hylle

Ville også ha byttet servant, med en med hyller under. Denne fra Ikea er fin og ikke altfor stor [:)]

ORIGINAL: *Peonella*

- Mal listene hvite
- Finn en annen dorull holder, syns de er finest de som skjuler papiret
- Bort med baderomsteppet
- Fjern hylla på gulvet, kjøp heller en magasinholder
- Fjern bildet på veggen og heng opp en fin hylle

Ville også ha byttet servant, med en med hyller under. Denne fra Ikea er fin og ikke altfor stor [:)]

tapetsere veggen bak do var en glimrende idè syns jeg også! det gjør seg bare såååå mye og blir sååååå fint! trenger ikke mange rullene heller[;)] kanskje noe med stilig mønster,- svart, hvitt, sølv..? speil med kraftig ramme i sølv. magasinholder eller kurv til bladene. hylle e.l under vasken med noen fine kurver til oppbevaring av doruller og sånnt (og som skuler underkanten på selve vasken kanskje)..?

lykke til[:D]

Back
Topp