Opptur + spm *oppdatert*

fruit

Gift med forumet
Jæædda, fekk meg en opptur i dag når jeg fant hentelapp på medisinene fra St. Olavs.
Sendte sambo avgårde i en fart for å hente de.. [8D]

Fekk sprøyter og nesespray ja.. Men ingen brev vedlagt eller noe opplegg eller dosering.... Ble litt skuffa.. [8|] Hva skal jeg med medisinene da når jeg ikke vet hvor mye jeg skal bruke av de??
Prøvde å ringe opp, men var stengt tlf... Så får ringe i morgen heller..
Hvordan var det med dere? Fekk dere dosering og opplegget i etterkant eller?? [8|]

Anywhooo! Gonal F 300 IE og Gonal F 900 IE fekk jeg, samt nesespray type Synarela 200 mg a 8 ml.
Men, daglig dose aner jo jeg ikke.. [8|][8D][:D]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ringte St. Olavs i dag.. Får eget brev med dosering og datoer, samt tlf nr for bestilling av UL.
EL sprøyten får jeg når jeg er til UL og han mener jeg er klar for å sette den.. [8D]

Så bra med medisinene på plass!
Du må jo få et brev med instruksjoner også[8|] Sikert lurt å ringe og mase, kanskje de har glemt det?? Lykke til med oppstart etterhvert da!!

Tror jeg også har fått medisiner først og brev/ dosering ett par dager etterpå. Kan jo vente å se noen dager, men viss du skal begynne på medisinene snart ville jeg masa litt på dem! [:)]

Okei, takk for svar jenter [:)] Blir nok til at jeg ringer i morgen berre for å høre.... For sikkerhetsskyld liksom.. [8D]

Men.. Fekk dere eggløsningssprøyta sammen med de andre medisinene, eller fekk dere den først når dere har våre til UL? For den mangler jo... [8|]

Jeg fikk resept på eggløsninssprøyta etter ul begge gangene. Fikk den først den dagen legen mente det var tid for å sette den sprøyta. [:)] (Jeg hører til st. olav!)

ORIGINAL: Tøysa

Jeg fikk resept på eggløsninssprøyta etter ul begge gangene. Fikk den først den dagen legen mente det var tid for å sette den sprøyta. [:)] (Jeg hører til st. olav!)

Flott, tuuuusen hjertli for svar!! [:)]
Mye man lurer på gitt.. [8D]

[:)]

Back
Topp