Opptrening etter keisersnitt

Pucci

Flørter med forumet
Jeg skal straks gjennom et keisersnitt, og prøver å forberede meg litt til tiden etterpå. Jeg har gjort det før, for en del år siden, og brukte dengang veldig lang tid på å komme meg i form igjen. Denne gang har jeg lyst til å ta tak med en gang, for å få en bedre permisjonstid.

Er det noen av dere som har funnet et godt opplegg for bevegelse og trening for tiden etter keisersnittet? En bra blogg, for eksempel? Eller gode artikler, gode trenere etc? Jeg har lett litt rundt, og funnet en del. Men jeg savner et litt mer spesifikt program. Som tar for seg alt fra pusteøvelser etter operasjonen, til de første trilleturene osv.

Følger med på denne

Jeg fikk masse gode tips fra fysio på sykehuset etter ks, nå hadde jeg imidlertid flere operasjoner pga komplikasjoner og hadde mye lenger vei å gå tilbake, men ville hørt med fysio som de har på føden :)

Gå til en fysioterapeut for å få riktig veiledning. Hør på sykehuset om du kan få snakke med fysioterapeut der.
Det er alt for mange bloggere, personlige trenere osv som ikke vet hva de driver med.

Back
Topp