Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: aljoba
åh! jeg trodde du måtte ta en prøve etter du hadde kommet inn, og viss man hadde en feil fikk man ikke starte...d har jeg hørt, mn da er vel d feil [:)]
ORIGINAL: Markus sin mamma
Du kommer inn ut i fra karakterene dine, men i løpet av første år er det en medikamenteksamen der alt må være riktig for at du får lov til å fortsette(er slik i Trondheim ihvertfall) Det er kanskje den du mener?
Du kommer inn ut i fra karakterene dine, men i løpet av første år er det en medikamenteksamen der alt må være riktig for at du får lov til å fortsette(er slik i Trondheim ihvertfall) Det er kanskje den du mener?
dn er d sikkert [:)] jeg håper på å komme inn i trheim da! hva var snittet i fjor for å komme inn? hva går dn medikamentprøven ut på?
ORIGINAL: Sicily
dn er d sikkert [:)] jeg håper på å komme inn i trheim da! hva var snittet i fjor for å komme inn? hva går dn medikamentprøven ut på?
Du må vise at du kan beregne dosering av medisiner. Fortynning, infusjoner, etc..
ORIGINAL: Søta!
Poenggrensene ved HIST i fjor var 45,5 for førstegangsvitnemål og 49,9 for resten.
hva er forskjellen?
Førstegangsvitnemål er når du kommer rett fra videregående.
Poenggrensene ved HIST i fjor var 45,5 for førstegangsvitnemål og 49,9 for resten.
hva er forskjellen?
Førstegangsvitnemål er når du kommer rett fra videregående.
takk for svar [:)] er d fordi andre søkere har med seg alderspoeng d da? huff spør mye her nå [8D] jeg blir 26 i år, og skal søke nå [:)] tar almenn påbygging i år, har svennebrev fra før. så da er d 49,9 som gjelder for meg?
Sikkert derfor ja.
Det er nok 49,9 som gjelder for deg, og du har vel 8 alderspoeng så vidt jeg vet, og dermed bør du nok ha 4,2 i snitt.
Poenggrensene varierer jo fra år til år.
ORIGINAL: håper85
Angående førstegangsvitnemål.. Jeg er utdannet helsesekretær fra før 2004, og går nå almennpåbygging for å komme inn på sykepleien.. Gjelder førstegangsvitnemål for meg da?
Tror nok man må komme rett fra vgs altså...men jeg vet ikke helt sikkert.