Oppsvulmet/hoven

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Flere som merker noe sånt? Ble obs på det da jeg dusjet nå, har jo mye vondt i underlivet for tiden (type trykk og bekkensmerter helt ut i huden), så det kan jo henge sammen med det. Har lest og sjekket at det er helt normalt da, spesielt hos flergangsfødende, men må si jeg syns det var litt spesielt å oppdage :o :p

Jupp. Hadde en runde for et par uker siden. Ikke hatt det i det siste. Er vist bare pga økt blodsirkulasjon. Hadde heldigvis lest om det på forumet så jeg slapp noia ;)

Vet ikke helt om det er det eller noe annet jeg har merket. Men tissen kjennes litt tykkere ut :p

Vært sånn siden jeg var 6-7 uker på vei :p men heldigvis ikke noe ubehag. Litt mer vrient for mannen nå han skal ha tilgang :p men samtidig bare et bonus ;) haha..

Synes det endret seg ganske tidlig der nede, var ikke mange ukene på vei før jeg så en tydelig forskjell. Alt ble liksom større og mushy, fra litt over skambeinet og nedover, hahaha! Begynner jo nesten å få noe som minner om bollemus :P Som om ikke jeg følte meg udeliktat nok fra før :P

Er det tissen eller beina dere snakker om? Hvordan i huleste ser dere tissen deres?? Har ikke sett min på ukesvis jeg :p

underlivet er jo "tissen", ja, ikke beina :D men bruker ikke ordet "tissen" :p

Ser det jo ikke, og uansett hadde jeg ikke sett den delen som er hoven. Men kjente det under vasking i dusjen, og merker det når jeg tørker og sånt.

Flere som merker noe sånt? Ble obs på det da jeg dusjet nå, har jo mye vondt i underlivet for tiden (type trykk og bekkensmerter helt ut i huden), så det kan jo henge sammen med det. Har lest og sjekket at det er helt normalt da, spesielt hos flergangsfødende, men må si jeg syns det var litt spesielt å oppdage :eek: :p

Ja! Rare greier!
Har merket det også.

Jeg kjenner det ganske godt når jeg setter meg på huk. Da svulmer det liksom opp der nede.
En dag satte jeg meg på huk foran helfigurspeilet vi har, og da kunne jeg se det veldig godt! Noe er annerledes ja! Tykkere.

Jeg har ikke noe særlig bekkenplager, men den siste uka synes jeg at det klør og strekker i underlivet.
Tenkte først at det var sopp (skal til legen på fredag), men er det mulig at det bare er hud og selve underlivet som utvider seg??
Som en forberedelse til fødsel?? Det er rett og slett ganske ømt, men ikke som mensensmerter. Det er mer i selve huden i vagina, :eek:

underlivet er jo "tissen", ja, ikke beina :D men bruker ikke ordet "tissen" :p

Ser det jo ikke, og uansett hadde jeg ikke sett den delen som er hoven. Men kjente det under vasking i dusjen, og merker det når jeg tørker og sånt.
Hahaha :D ikke egentlig jeg heller, men blitt skadet av å snakke med 3-åringen :p
Så ikke at det sto underlivet, derfor jeg ikke forsto noe :p

Hahahaha:D det var nytt for meg! Det gjør vi ikke på vestlandet ;p

Nordlandsk her :D vet ikke om "alle" sier det, men vi gjorde det da jeg var lita :) på jentene altså. Guttene har tisselur :p

Begynner å bli hovent og løst her :p er 31+5 og har mye nedpress og vondt.

Back
Topp