glad mor
Forelsket i forumet
De fleste på disse sidene har vel på et eller annet tidspunkt i svangerskapet lurt på om det blir gutt eller jente, noen har fått vite om det på ultralyd, noen har født, noen har trodd og fått det de har trodd . Dere har sikkert lest de som drikker mye appesinjuice får jente. Og sikkert mange andre kjerring råd. fortell om dine erfaringer. Jeg har drukket mye appelsinjuice og vært på mange ultralyd pga prematurfødsel sist gang, jeg vet jeg får en gutt,stemmer ikke med appelsin teorien. Tok plumbo test den viste gutt(plumbo testen kan man ta når mann vil etter uke 12 ta 2 tsj plumbo pulver blandes med litt urinprøve i feks engang
splastkrus må vøre gjennomsiktig plastkrus leggdet i oppvaskummen vent ca 10 min er væsken brun,rød får du en gutt er væsken blå, grønn blir det jente altså jentefarger blir gutt guttefarger blir jente) Ok har du prøvd har noen av kjrringrådene stemt på deg del det med oss andre.
splastkrus må vøre gjennomsiktig plastkrus leggdet i oppvaskummen vent ca 10 min er væsken brun,rød får du en gutt er væsken blå, grønn blir det jente altså jentefarger blir gutt guttefarger blir jente) Ok har du prøvd har noen av kjrringrådene stemt på deg del det med oss andre.