Oppstartstid privat

Rea25

Forelsket i forumet
Hellu alle flotte prøvere :)
I går hadde vi første samtale med Medicus, uforpliktet en.
Vi hadde jo sett for oss at det bare var kontakt og nesten starte opp med en gang, men hun på telefon så ikke for seg noe før i mai, hvis vi begynte med blodprøver og attester.
Er det like lang ventetid i alle private klinikker?
Når vi var i Porsgrunn for ca 2 år siden, så tok det ikke 3 mnd engang fra henvisning til begandlingsstart.

Hellu alle flotte prøvere :)
I går hadde vi første samtale med Medicus, uforpliktet en.
Vi hadde jo sett for oss at det bare var kontakt og nesten starte opp med en gang, men hun på telefon så ikke for seg noe før i mai, hvis vi begynte med blodprøver og attester.
Er det like lang ventetid i alle private klinikker?
Når vi var i Porsgrunn for ca 2 år siden, så tok det ikke 3 mnd engang fra henvisning til begandlingsstart.
Kommer helt Ann på kapasiteten..du må nesten høre med de forskjellige:) er mye etterslep etter korona osv

Anbefaler å høre med Fertilitetssenteret. Jeg ringte både dem, Medicus og Hausken for et år siden, og de hadde ingen ventetid for oppstart av behandling, mens de to sistnevnte hadde 2-3 måneder. Vi var riktignok ferdig utredet, men jeg vil tro ventetiden uansett blir kortere. Fikk time raskt og startet behandling med en gang etterpå. Hadde i alt 3 forsøk og fikk starte raskt hver gang. Var veldig fornøyd ellers også - flinke og hyggelige gynekologer og sykepleiere.

Anbefaler å høre med Fertilitetssenteret. Jeg ringte både dem, Medicus og Hausken for et år siden, og de hadde ingen ventetid for oppstart av behandling, mens de to sistnevnte hadde 2-3 måneder. Vi var riktignok ferdig utredet, men jeg vil tro ventetiden uansett blir kortere. Fikk time raskt og startet behandling med en gang etterpå. Hadde i alt 3 forsøk og fikk starte raskt hver gang. Var veldig fornøyd ellers også - flinke og hyggelige gynekologer og sykepleiere.
Tusen takk, skal sjekke det ut :-)
Hører de også til i Oslo?

Ventetiden varierer fra klinikk til klinikk. Nå vet jeg ikke om dere må ta mange spesielle tester, men vanlige blodprøver skal ikke ta så lang tid.

Var på samtale på Medicus idag og kunne begynne på fryseforsøk ved neste syklus.

Samme når vi startet helt fra start for 3 år siden. Var igang med første forsøk innen 2 mnd etter utredning. Det var ferier og sykluslengde som tok tid gjennom prøveperioden vår. Utenom det var det ingen ventetid i Stavanger.

Back
Topp