Oppstart Progynova!

Jane2

Elsker forumet
Da begynte mensen idag, og jeg kan starte opp med Progynova[:D] Spent på om jeg får birvirkninger[:-] Får ringe til Porsgrunn når jeg kommer på jobb, så får jeg vel dato for ul.

Får helt sommerfugler i magen nå[;)] Det har føltes så lenge til jeg skulle igang, og nå er det plutselig her alt[:D]

Håper tr kommer til deg også snart, ElinR! Hadde vært koselig å ha flere her som er omtrent likt i løpet som meg[:)]

ORIGINAL: ElinR

ååå d blir kjempespennende, heldig du er som skal starte nå!! håper du ikke får noen bivirkinger da!! [:D]

Sign denne. Masse lykke til framover. [:)]

Lykke til=)) håper du ikke får noen bivirkninger[;)]
Hvor mange tabletter tar du daglig? jeg tar 4 stykk...

Takk for alle lykkeønskninger[:D] Satser på at det slår til nå[:)]

Jeg tar 3 tabletter, to om morraen og èn om kvelden. Ultralyd ble mandag 9.juni. Hvis dag 1 er idag, så blir vel det på dag 13. Men tror kanskje det hadde blitt en dag eller to før hvis det ikke hadde vært ei helg. Tror ei jeg snakka med tidligere sa at UL ville bli mellom dag 10 og 14.

Ikke merka noen bivirkninger ennå [:D]  (Men det er kanskje litt tidlig ennå, etter ei dose med piller.. he he[;)])

Så bra=)) håper du ikke får noen bivirkninger...=))

Ja, tenk... Nå er jeg "under behandling"[:D][:D] Helt uvirkelig syns jeg[8|] men det trenger vel inn etter hvert[;)]

Dere som har tatt progynova før, tok dere de til samme klokkeslett bestandig? Feks kl.7 og 19? Eller går det greit å ta kl 7 og 22. feks.? Spiller vel ikke så stor rolle kanskje?[:)]

ORIGINAL: Jane2

Ja, tenk... Nå er jeg "under behandling"[:D][:D] Helt uvirkelig syns jeg[8|] men det trenger vel inn etter hvert[;)]

Dere som har tatt progynova før, tok dere de til samme klokkeslett bestandig? Feks kl.7 og 19? Eller går det greit å ta kl 7 og 22. feks.? Spiller vel ikke så stor rolle kanskje?[:)]

Det kan du bestemme selv...jeg tar kl.10.00-14.00-18.00-22.00....er lettere å huske på da...så kan det hjelpe på med mindre hodepine om jeg tar de regelmessig...*håper-jeg*

Jeg er vist veldig heldig jeg for jeg har INGEN bivirkninger av progynovaen!!!

Da er du knallheldig 1Hege[:D][:D]

Ja det håper jeg virkelig[:)][:)][:)]

ORIGINAL: CiZz82

Det kan du bestemme selv...jeg tar kl.10.00-14.00-18.00-22.00....er lettere å huske på da...så kan det hjelpe på med mindre hodepine om jeg tar de regelmessig...*håper-jeg*

Tar du dem 4 ganger om dagen? Mange varianter her ser det ut for..[&:] 

ORIGINAL: ElinR

fortsatt ingen bivirkinger??

Litt vondt i hode idag, men det kan også skyldes at jeg gikk litt for lenge uten mat i formiddag, i tillegg til varmen[&:] Det er iallefall gått over igjen nå[:)]

Fortsatt ingen mens?

håpe du ikke får for mye med bivirkninger, huff jeg hadde flere ganger med hodepine og migrene.
ellers så var jeg svimmel da.

lykke til på ul den 9 juni.

ORIGINAL: babyT?

Vil bare ønske deg lykke til, Jane2 [:)]

Takk for det, BabyT?, og lykke til dere også[:D]

Ingen hodepine idag, så dette går strålende[:D] Kanskje akupunkturen som hjelper? Krysser fingrene for at det fortsetter slik, og at det blir slik for deg også ElinR[;)] Og for dere andre[:D]

ORIGINAL: CiZz82

Tar du dem 4 ganger om dagen? Mange varianter her ser det ut for..[&:] 

Ja jeg gjør det...tok 3 tabletter i februar i år når jeg hadde fryseforsøk..men måtte øke dosen før egginnsetting og dra på en ekstra ul...så denne gangen så startet vi rett på 4 tabletter...off...denne hodepinen er slitsom...går ikke en dag uten nei...[:(]
men jeg skal bli gravid,både sykepleierne og fastlegen har anbefalt meg å avslutte syklusen...men NEI, jeg kan ikke gi opp...skal teste nå på onsdag...hihi...så da får jeg heller bare være sykemeldt mens jeg bruker progynova...men nå blir vi GRAVID[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer med oppstart, ElinR[:D] Håper det går like bra med deg som med meg til nå ang bivirkninger.[;)]

CiZz82; stakkars deg, det er jo så grusomt å ha hodepine, og så hver dag så lenge[:@][:'(] Krysser fingrene for at du blir gravid nå da iallefall, da er det iallefall verdt det[:D] Lykke til med testingen til onsdag

Jeg har ikke vært svimmel ennå.. Håper det gir seg igjen[:)] Merker du noe anna?

Back
Topp