oppstart neste uke..

tigergirl

Forumet er livet
med sprøyter - puregon pen, det blir vårt siste forsøk, etter dette blir det prøverør.

tr kom i dag på dag 35, jaja har nå fått stabile sykluser og det er jo kjempe positivt.

men herregud, av og til kjennes det ut som alt inni magen min vrir seg og det er jævlig vondt,  vrir meg i smerte og glemme å puste, mannen får helt vondt av å se på meg, og spørr om han skal masere magen min, har hatt en spontan abort i uke 8+ men disse smertene er værre en spontansmertene, så håper dette er min siste tr siden hun er så brutal.

har tatt to pinexforte så gleder meg til de kikker inn, hadde ikke slike smerter tidliger i dag, de kom nå i kveld ca i 20.00 tiden. jaj alt vi damer må igjennom.

klemmer og ønsker alle en riktig god helg her inne!

Så spennende at dere starter opp neste uke.. Krysser alt for at dere lykkes denne runden.. [:)]

Leit du har så mye smerter nå i kvled. Håper det kommer seg så fort smertestillende begynner å virke..

ORIGINAL: Ivara

Menssmerter er noe DRIT! God bedring [:)]

Blir spennende å se om neste runde med puregon funker da. Håper det for deres del, jo mindre stryr jo bedre. Lykke til!

sign denne

takk jenter!!! pinex-ene kikket inn fikk en godnatt søvn, i dag har jeg ikke merker noe, og blødningene er minimale, går ikke med bind eller noe. har vært å hentet ut mer ampult til puregon pen, kjøpte to pakker , iiiiiik 2670 kroner, det er mye penger på en gang, men det er jo for en god sak.

så søndag er det oppstart da er jeg stikker igjen :) :):):):):):):):):)

krysser alt som kan krysses for at dette går deres veg[:D][:D][:D]lykke lykke til

ORIGINAL: t.t.h.

krysser alt som kan krysses for at dette går deres veg[:D][:D][:D]lykke lykke til

Back
Topp