Oppstart i dag! Gru gleder meg.

Prøver21

Lykkerus <3
I kveld skal jeg starte på Gonal - F spøyten igjen. Plutselig så va tiden her. Har ventet siden begynnelsen på desember for å starte opp igjen og var da rett for at vente tiden ville gjøre meg gal men det har jo gått alt for fort! Kjenner jeg gru gleder meg til å begynne på et nytt forsøk. Satser på at vi lykkes denne gangen :D Masse lykke til alle dere andre også, håper 2013 blir vårt år :)

Tusen takk :D kjenner sprøyteangsten har slått inn for fullt!

Lykke til med oppstart!! :-) Jeg skal også begynne på sprøyter nå ;-) I morgen ;-) Blir spennende!!

Lykke til;)

Takk =] nå er jeg bare veldig i tvil på om jeg skal sykemelde meg eller ei.... vanskelig og vurdere midt oppi alt dette!

Masse lykke til! Nei, det med sykmelding må man nesten kjenne på selv - og hva som føles mest riktig i den situasjonen du er i nå. Vi har gjort helt forskjellig på alle våre forsøk. Ingenting skal være uprøvd, har jeg tenkt;-) Håper dere finner en god løsning for dere.
Håper virkelig at 2013 blir et godt år her inne!

Takk. Ja jeg får bare se hvordan formen blir. er allrede små kvalm og liten matlyst :p

Om du vil lese Ommundsen erfaringer har jeg skrevet om det i blogg. Jeg vil vise at det ikke må være vondt å skummelt. Ikke noe tvang :) masse masse lykke til

Back
Topp