Oppstart hormonbehandling

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Hei dere:)
Håper dere kan hjelpe meg med en ting. Jeg skal starte med stikkingen dag 2. I dag har jeg begynt å blø litt, slik jeg pleier, så blir det nok "ordentlig" fra i morgen. Skal jeg da starte stikkingen i morgen? Eller mandag? Jeg ble så usikker.. Det er ikke slik brun spotting, men rødt det som kommer. Beklager detaljer:) har så lyst å starte i morgen, men vil ikke gjøre noe feil:) håper noen kan hjelpe:)

Hei. Når du får skikkelig blødninger med frisk blod da er det første dagen av mens, slik fikk jeg beskjed om. Jeg begynte å blø på lørdags kveld og har startet med sprøyter på mandag.

Hei. Når du får skikkelig blødninger med frisk blod da er det første dagen av mens, slik fikk jeg beskjed om. Jeg begynte å blø på lørdags kveld og har startet med sprøyter på mandag.
Ok:) takk for svar:)

Det er friskt blod, og nå har det begynt å komme større mengde slik det pleier å være... Blir veldig usikker nå... Ho sa at hvis det startet på kvelden skulle jeg begynne dagen etter... Men nå blir jeg jo bare usikker...

Snakker dere om lang eller kort protokoll? Hvis man har en lang protokol og har etter planen en konkret dato for sprøytestart, må man bære ferfig med blødning inntil da? Kan det være samtidig som 1., 2. eller for eksempel 3. mensdag?

Høres ut som kort protokoll.

Snakker dere om lang eller kort protokoll? Hvis man har en lang protokol og har etter planen en konkret dato for sprøytestart, må man bære ferfig med blødning inntil da? Kan det være samtidig som 1., 2. eller for eksempel 3. mensdag?
Kort protokoll.

Back
Topp