Oppstart av med

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg har forsamtale i porsgrunn til torsdag (9/4) og da er jeg på CD 11. Begynner å bli veldig spent nå. Skal igjennom prøverør.

Men når er det vanlig å starte opp med medisiner osv?:) Andre ting man kan forvente seg?:)

Det varierer vel veldig både i forhold til om du skal ha kort eller lang protokoll og om det finnes ledig plass. Ser at de på st.olavs nå ikke får starte før i slutten av mai/juni.. Jeg derimot var tydeligvis veldig heldig for vi var på samtale i begynnelsen av februar og fikk starte allerede neste syklus. Så startet på medisin i begynnelsen av mars. Jeg hadde kort protokoll så hele prosessen har gått enormt fort for vår del, men mange steder er det desverre litt ventetid. Dersom du må ha lang protokoll tar dette lengre tid

Jeg var på cd 8 på forsamtalen. Fikk starte på neste syklus. Da med spray på cd 21, så for meg gikk det raskt, men vet om flere som må vente da visse uker er fulle. Så det kommer nok litt an på hvor stort trykk det er på klinikken. Håper dere får komme igang raskt, lykke til! :-)

Jeg hører til på Haukeland. Vi var inne til forsamtale 24 feb. jeg fikk begynne på første syklus etter dette. Jeg var på 5 DPO den dagen og jeg begynte på sprayen nøyaktig en mnd etter 24 mars, da var jeg og 5 DPO. Jeg skal ha langt regime. Og vi har innsett i uke 17 :)

Ja, jeg er så spent på hva som kommer til å skje framover! Regner med at de vil ta lap først på meg, men jeg aner ikke veien videre.

Snart har vi hvert vårt gull nr 2 hope :)
Det håper jeg virkelig :)

Masse lykke til :) Nå er det snart bare 1 dag å vente igjen :D

Back
Topp