Oppstart av IVF i april

Dexter

Flørter med forumet
Hei!

Jeg og mannen min har gjort stim og en iui siden august 2020, nå skal vi videre over på IVF i april. Jeg er 35 år og har AMH på 56 og PCOS. Skal bruke Menopur 150 og Fyremadel. Jeg er veldig spent på om dosen er litt høy og om jeg blir overstimulert. Er det noen som har har liknende erfaring?

Hei,
Dette med dosering er veldig individuelt, men jeg ganske likt som deg AMH på 46.
De startet doseringen forsiktig her og, da på 112.5 IE menopur. 150IE i runde to og ble ikke overstimulert da heller.

Hei,
Dette med dosering er veldig individuelt, men jeg ganske likt som deg AMH på 46.
De startet doseringen forsiktig her og, da på 112.5 IE menopur. 150IE i runde to og ble ikke overstimulert da heller.
Takk for info, det er vel veldig indivuelt både ift syklus og respons. Har brukt Menopur 75 IE ved stim og iui, har fått 2-3 follikler da. Men bruker jo bare Letrozol og tre dager med sprøyter, så kan jo ikke sammenlignes helt.

Jeg har og pcos og hat amh på 35. 2 første forsøkene hadde jeg menopur 225ie og fyremadel og de 3 siste forsøkene 300 bemfola og fyremadel

Jeg har 45 i AMH, fikk 150 IE menopur og fyremadel, stimulering i bare 7 dager fordi jeg reagerte så kraftig. Ble overstimulert, fikk ut 17 egg, totalfrys og 4 blasto på frys. Er rundt 18 uker gravid med den første blastoen nå :)

Syns totalfrys var helt greit, tok rundt to uker før jeg følte meg normal igjen.

Jeg har 45 i AMH, fikk 150 IE menopur og fyremadel, stimulering i bare 7 dager fordi jeg reagerte så kraftig. Ble overstimulert, fikk ut 17 egg, totalfrys og 4 blasto på frys. Er rundt 18 uker gravid med den første blastoen nå :)

Syns totalfrys var helt greit, tok rundt to uker før jeg følte meg normal igjen.
Det hørtes jo ut som et meget godt resultat, til tross for overstimulering. Gratulerer med graviditeten! ❤️ Lykke til!

Back
Topp